Kyteh

Kyteh byl zygerriánský otrokář a lovec odměn, syn Fajeha a bratr Gatta. Byl to trochu škudlil, který však přesto rád navštěvoval tržnici na Sarininu,1 nešetřil na úpravách své kybernetické nohy a ještě radši si dopřával kvalitní manikúru. Navzdory zvolené profesi to nebyl nijak výrazný sadista a dokázal si spočítat, kdy už je násilí zbytečné.

Historie

Narodil se roku 36 BBY na Matra III, a to jako nemanželský syn, který svého otce nikdy neviděl. Během války klonů, když mu bylo patnáct, se přidal ke skupině otrokářů, která operovala na hranicích Korporátního sektoru, a už při první akci došel k závěru, že méně je někdy více,2 načež se v následujících letech snažil otroky vždy zpacifikovat s použitím co nejmenšího množství úsilí a násilí, bez zápalných lahví a podobných věcí. Během války klonů chvilku zvažoval, že využije příležitosti a zkusí zabrat nějakou tu slabší kolonii, ale nakonec na to byl vždy příliš líný.
V roce 18 BBY se při jedné zastávce na Bespinu dal dohromady s Mrsckem, krátce nezaměstnaným trandoshanským lovcem s useknutýma nohama, a v následujících letech se z nich stala takřka nerozlučná dvojka.
Hned v roce 16 BBY se jim podařil husarský kousek, kdy v rámci konkurenčního boje o stejný cíl podrazili Kawakara a prodali ho do otroctví. Prsck sice v potyčce se slavnějším, starším a silnějším lovcem přišel nohu, ale získal tím na reputaci a vydělal si víc než jen na protézu, takže se to vlastně vyplatilo.
Roku 6 BBY spolu zavítali i na Trandoshu a i když se tam Kytehovi moc nelíbilo, nijak kolegovi nebránil ve štěstí a vydržel tam s ním docela dlouho.
V roce 3 BBY odlovili na jeho rodné planetě Xaltemozin, ředitelku pojišťovny, která finančně podporovala Kashyyycký odboj.
Krátce po bitvě o Yavin přijali zakázku Kel-Morijského těžebního syndikátu na vystopování neznámých zlodějů tiskáren, což se jim zpočátku moc nedařilo, ale již velmi brzy se na ně usmálo štěstí a oni získali podobizny tří rebelek, které obratem vyslídili během jejich pobytu na Telero. Najali posily, zničili tamní povstaleckou buňku, kterou trojice cvičila, a napíchli jim loď, kterou následně sledovali na Nar Shaddaa a napráskali Inkvizici, aby měli snazší práci.
Operace ale přesto neproběhla tak docela podle jeho představ. Ač měli brutální přesilu a na začátku svými drápy bez problémů zabil jednoho z vyhazovačů, hned dvakrát se ocitl v účinném dosahu vybuchujícího granátu a dost mu to rozhodilo mušku, takže nejen trochu sípal, ale taky trefil Emily sítí až na druhý pokus. Vysvobodila se sice, ale jedna inkvizitorská souputnice ji nakonec dostala, a tak se mohl Kyteh napumpovat bactou a jít vyzvednout Mrscka, který tou dobou visel na hromosvodu.
Společně pak kontaktovali syndikát, nechali si zaplatit za odstranění jedné škodné, šábli se a šli to zapít někam, kde nevybuchovaly granáty. Protože Mrsck pak chtěl trávit nějaký čas se synem, jejich cesty se na nějaký čas rozešly a Kyteh toho využil k návštěvě Zygerrie, kde experimentoval s představou, že se usadí a taky si pořídí rodinu. Protože však skrblil a obecně byl při namlouvání nemotorný, žádná samička s ním moc dlouho nevydržela a on v dubnu roku 1 ABY znovu kopl do vrtule, spojil se s Mrsckem a šli zase něco vystopovat, svázat a prodat.
Při té příležitosti si Mrsckovi postěžoval, jak mu to nejde se samičkami, a ten se mu následně snažil pomáhat, ovšem spíš ke škodě než k užitku.3

d20

Soldier 4 / Scout 1 / Slaver 2
Intimidate +10, Profession (slaver) +10, Sense Motive +8, Survival +8, Treat Injury +7
Martial Arts, Great Fortitude, Dodge, Razor Claws, Point Blank Shot, Precise Shot, Track, Mobility, Improved Martial Arts