Kurruchich

Kurruchich byl k Síle citlivý Wookiee z Kashyyyku, druid a příslušník rodu Chimalli, jehož největším činem bylo rozšíření wroshyrů na Alaris Prime. Kromě rostlin měl rád i zvířata, zejména svého tacha Pikachu, a naopak nebyl přítelem technologického pokroku na úkor přírody.1

Historie

Narodil se roku 4560 BBY v Ittummi, a to přímo městskému náčelníkovi Pachacutecovi a jeho ženě Yzzmě. Ačkoliv v intelektuálních disciplínách již brzy dohnal a předehnal svého o pět let staršího bratra Chalcuchimu, následníkem trůnu se stát neměl a vlastně mu to ani moc nevadilo. Mnohem radši běhal po lese, staral se o raněná zvířátka a jednoho dne narazil na stařičkého druida, který ho začal učit ve svém umění.
Venku v přírodě začínal trávit vysloveně podezřele mnoho času, ale domů se pořád ještě vracel a ač ho měl zbytek osady za cvoka, stihl se dost sblížit s kuchařkou Warawarou, a to až do té míry, že zanedlouho čekala jeho potomka. Než se o tom však stihl dozvědět jak Kurruchich, tak jeho nóbl rodina, narazil druid během jedné ze zkoušek v Zemi stínů na loď ne nepodobnou té, co ji před několika stoletími objevil Bacca. I tahle se zřítila skrz stromy, ale několik málo přeživších členů posádky ji pilně opravovalo a doufalo, že brzy odletí. Útočila na ně ale kdejaká stinná havěť a Kurruchich se do věci vložil, aby zabránil krveprolití na obou stranách - za odměnu mu posádka nabídla, že ho vezme, kam jen si bude přát, což přijal jen s mírným zaváháním.
Vzal si s sebou jenom pár semen wroshyrů, tacha Pikachu a zamával domovské planetě, načež se jen o pár hodin později ocitl na povrchu měsíčku Alaris Prime. Dál letět nepotřeboval, zamával i lodi a vydal se do lesa, šířit tam stromy ze své domoviny pro budoucí generace. V tamním ekosystému se rychle aklimatizoval, vesměs nic mu tam nechybělo a když začal měsíc mizet v gravitačním stínu plynného obra Alaris, ani si toho nevšiml. Žil si tam v klidu a pokoji, sem tam zmlátil nějakého toho gundarka, co mu poškozoval sazenice,2 a byl spokojený.
Zemřel v roce 3979 BBY, ale jeho stromy žily dál a pořádně kolonistům o čtyři tisíce let později zamotaly hlavu.

Zrcadlový vesmír

V zrcadlovém vesmíru byl už od mládí podstatně radikálnější, velmi mu vadilo, jak se Wookiové ženou technologicky vpřed, a když narazil na zřícenou posádku v Zemi stínů, bez váhání ji dorazil a loď zrekvíroval pro sebe.3 Společně s několika desítkami dobrovolníků včetně těhotné Warawary pak odletěl na Alaris Prime a založili tam naturalistickou kolonii, kde platil zákaz používání vesměs jakékoliv vyšší techniky. Než měsíc zmizel v gravitačním stínu planety, stihl odtamtud ještě na lodi zvědavých turistů utéct jeho syn, který se obratem vrátil na Kashyyyk. Ačkoliv vládnoucí větev rodu Chimalli jeho nárok zpochybňovala a k moci ho nepustila, informace o krevní příslušnosti k rodu krále Chimalpopoccy se v jeho linii předávala dál až k Darth Wangovi.

d20

Force Adept 2 / Scout 3 / Beastwarden 3
Handle Animal +16, Empathy +12, Survival +12, Climb +8, Intimidate +8, Knowledge (botany, wilderness lore) +8, Sense Motive +7, Diplomacy +6
Fame, Track, Run, Primal Sympathy, Endurance