Krassus Destriel

Krassus Destriel, mezi přáteli známý jako Čert, byl Devaronian a člen povstalecké buňky kapitána Simbaccy. Užvaněný sangvinik, který už od dětství snil o poznávání galaxie a šíření těch nejšťavnatějších drbů, nicméně dlouho se k tomu nemohl rozhoupat. Ačkoliv občas žvanil fakt moc a s vtipy na tvoji mámu to trochu přeháněl, patřil ke zdravému jádru skupiny. Vlastnil otřískaný frachťák Dvacet deka šunky, střílel z těžké pistole a jako správný pirát miloval looting1.

Historie

Narodil se roku 28 BBY na Devaronu a už tehdy ho bylo všude plno. V šestnácti na úřadu práce potkal Joyu Brannigan, kterou se nechal inspirovat k práci pro Satanica Exports, která jeho sny podporovala a kterou o dva roky později opět nezaměstnaný následoval na Ryloth. Tam se na chvíli přidal k pašerákům, sehnal nějaké konexe na krantský černý trh a pracoval pro Odullu Hutt, ale šťastný nebyl, a tak mu Joyce doporučila alternativu - posílit odboj.
Krassus souhlasil, v roce 7 BBY se přesunul na Jolly Jedie a stal se parťákem Williama Wayuuna, s nímž pro povstalce nakupoval zásoby a hlavně zjišťoval informace v terénu. Ve volném čase rád šmejdil po palubě křižníku, což se mu jednou málem šeredně nevyplatilo2.

  • Pár dní po bitvě o Yavin nakupoval zásoby pro povstaleckou buňku na Tekillo III, které nakonec zůstaly na palubě.

d20

Scoundrel 2 / Noble 4 / Black Marketeer 3
Gather Information +18, Appraise +16, Diplomacy +16, Bluff +15, Sense Motive +12, Knowledge (streetwise, black market) +10, Search +10
Street Smart, Shady Merchant, Urban Tracking, Merchant Trader, Low Profile, Quick Draw
Contact, Blackmail, Inspire Trust, Black Market Specialization (Fence)