Krassus Destriel

Krassus Destriel, mezi přáteli známý jako Čert, byl Devaronian a člen povstalecké buňky kapitána Simbaccy. Užvaněný sangvinik, který už od dětství snil o poznávání galaxie a šíření těch nejšťavnatějších drbů, nicméně dlouho se k tomu nemohl rozhoupat. Ačkoliv občas žvanil fakt moc a s vtipy na tvoji mámu to trochu přeháněl, patřil ke zdravému jádru skupiny. Vlastnil otřískaný frachťák Dvacet deka šunky, střílel z těžké pistole a jako správný pirát miloval looting.1

Historie

Narodil se roku 28 BBY na Devaronu a už tehdy ho bylo všude plno. V šestnácti na úřadu práce potkal Joyu Brannigan, kterou se nechal inspirovat k práci pro Satanica Exports, která jeho sny podporovala a kterou o dva roky později opět nezaměstnaný následoval na Ryloth. Tam se na chvíli přidal k pašerákům a pracoval pro Odullu Hutt, ale šťastný nebyl. Sem tam se sice za své služby Odulle dostal láhev kvalitního koňaku nebo mu přihrála nějakého zákazníka, co mu vysolil hromadu peněz za úplnou kravinu,2 ale nebavilo ho to a Joyce mu tedy doporučila alternativu - pomáhat dobré věci.
Krassus souhlasil, v roce 7 BBY se přesunul na Jolly Jedie a stal se parťákem Williama Wayuuna, s nímž pro tamní nepřizpůsobivce nakupoval zásoby a hlavně zjišťoval informace v terénu. Ve volném čase rád šmejdil po palubě křižníku, což se mu jednou málem šeredně nevyplatilo,3 a když pak skupina oficiálně vyhlásila válku Impériu, rozhodně si nestěžoval.
Pár dní po bitvě o Yavin nakupoval zásoby pro povstaleckou buňku na Tekillo III, které ale nakonec zůstaly na palubě.
Když se posádka Jolly Jedie v dubnu 0 ABY rozrostla o tři stovky chlupáčů, byli Krassus s Willym okamžitě vysláni sehnat dost jídla pro kuchyni, a to i s Rafficem, který se při té příležitosti pokoušel sehnat i jiné věci. 11. 4. téhož roku hodil na Nar Shaddaa Champbaccu, Chlouppka, Fidorkku a Pastara, aby si tam vyzvedli svoje lodě, Nostromo, Opilou mouchu a Palpatinův palec. V následujících měsících vozil na Jolly Jedie proviant i méně důležité zásoby, například plyšové hračky pro děti.

Krátce před vyhlášením výjimečného stavu vyzvedával štítové baterie na Hubertově hrádku, po událostech ve Vystříleném zásobníku byl uvězněn na lodi a za celou dobu krize neodletěl ani jednou, ovšem aspoň měl čas se socializovat s Rafficem a Heparrinem, s nimiž si docela padl do noty. Jakmile byl výjimečný stav zrušen, okamžitě naskočil na Dvacet deka šunky a letěli se s Willym provětrat.

Koncem září 0 ABY dostal zakázku na sehnání sadby chrchlů, a tak se zastavil na Dantooine, kde v domnění, že všichni kroužkovci jsou stejní, nabral hromadu žížal a zavezl je na stanici v Nirgorově asteroidovém pásu. Tam byl Champbaccou seřván a musel nejen tisíckrát opsat „není žížala jako žížala“ na přistávací plochu, ale taky absolvovat ještě cestu na Chrchl, přičemž svezl Champbaccu, Fidorkku a Bananu na Ugiva Cortax a cestou zpátky je zase vyzvedl.
V následujících týdnech pendloval mezi Jolly Jediem, Oarligem a Kompostárnou, přičemž se minimálně jednou znovu stavil v Oáze na Nar Shaddaa. 24. 12. přistál na Kompostárně, kde předal Champbaccovi objednané kadidlo,4 a pak pokračoval v zaběhlé zásobovací rutině.

d20

Scoundrel 2 / Noble 4 / Black Marketeer 3
Gather Information +18, Appraise +16, Diplomacy +16, Bluff +15, Sense Motive +12, Knowledge (streetwise, black market) +10, Search +10
Street Smart, Shady Merchant, Urban Tracking, Merchant Trader, Low Profile, Quick Draw
Contact, Blackmail, Inspire Trust, Black Market Specialization (Fence)