Korborr

Korborr byl Wookiee z Kashyyyku, který většinu života strávil jako otrok, ale po bitvě o Yavin byl osvobozen a stal se členem posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v Okikuti někdy kolem roku 40 BBY jako syn dřevorubce, ale už jako malého ho během nájezdu sebrali zygerrianští otrokáři a on putoval na Sarinin, kde byl pomocí biče školen na opraváře těžké techniky. V roce 32 BBY si ho koupila závodnice Vasilissa a on s ní až do pádu Republiky cestoval po závodištích galaxie a udržoval její kluzák v provozu. Ačkoliv tušil, že na svobodě by se mohl mít lépe, o útěk se nikdy nepokusil, protože zároveň tušil, že by se mohl mít i mnohem hůř.

Občanská válka

Po převratu a plošném zákazu závodů mu nastaly těžké časy. Jeho paní dlužila velké peníze lichvářům Černého slunce, a aby si je alespoň dočasně usmířila, věnovala jim Korborra s Rugsakkem místo jedné splátky. Tak se dostali do rukou Oxacovi a následně putovali společně se Sabaccou na svou rodnou planetu, neboť si tento chtěl šplhnout u Impéria tím, že jim dodá pár otroků z vlastních skladů. Korborr byl vybaven inhibičním čipem a začal v Táboře 52 okopávat kashyyycký chmel.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti na tábor zaútočil kashyyycký odboj, on byl společně s dalšími zachráněn a na základně v mlhovině Tyyyn se pak rozhodl posílit buňku kapitána Simbaccy.

Potenciália

Na palubě byly jeho znalosti motorů určitě zužitkovány a on navíc mohl komandovat Vasilissu, která se službou s chlupáči snažila odčinit své staré hříchy. A na rozdíl od Rugsakka jí to ani moc nedával sežrat.

d20

Tech Specialist 4
Repair +15, Disable Device +12, Craft (engines) +9, Knowledge (technology, podracers) +8, Profession (podracer technician) +7
Skill Emphasis (Disable Device, Repair), Technical Wizard
Inherent Understanding, Instant Mastery (Knowledge (podracers)), Tech Specialty (Mechanic)