Konečná stanice

„Nechceš smrtyčky?“
[„Nechci smrtyčky. A ty koukej pozvat támhletu kočku na drink, ona už ti ty blbosti vyžene z hlavy.“]
- prodejce smrtyček a Champbacca na baru v Konečné stanici

Konečná stanice byla hospoda v nejvyšších patrech Nar Shaddaa, hned vedle doků. Ačkoliv se nacházela v horních patrech městské zástavby, šlo o pajzl třetí cenové skupiny, kde se stavovali hlavně piloti nákladních lodí a řidiči vozidel městské hromadné dopravy. Kromě Duffu tam čepovali i zajímavější piva včetně toho toydarianského a bylo možné tam dostat také Elixír mládí.

Historie

Otevřena byla v roce 163 BBY, a to na vrcholku nově dokončeného mrakodrapu kousek od konečné stanice jedné z mnoha linek hromadné dopravy, která jí dala jméno a také počáteční klientelu - řidiče po službě. V následujících desetiletích několikrát změnila majitele a měnil se i ráz okolí.
Champbacca ji navštívil hned několikrát, jednou v roce 62 BBY ještě jako padawan,1 později v roce 23 BBY i se svou učednicí, která díky následnému zákroku proti Huttovi Somro a jeho temnému kamarádovi získala titul rytíře. Ještě později tam zavítal během pánské jízdy, společně s Chlouppkem, a nejen že ji vypili, taky tam potkali Meylouna.2
V roce 10 BBY pořídil tehdejší majitel velkou obrazovku, na níž mohli od té doby všichni štamgasti sledovat vybrané přenosy sportovních utkání a jeden čas i reality show s vězni ze Saqqaru.3
Roku 7 BBY tam jako barman nastoupil Ringo Ca Naal, díky čemuž se krátce po bitvě o Yavin Champbacca s Chlouppkem po patnácti letech odloučení opět shledali. Duros tam pracoval až do své smrti o mnoho let později, a dokud žil, podnik vzkvétala jako nikdy.