Konec šarády

Konec šarády: 23. 2. 7 BBY
Kdo se zúčastnil: Anaby, Jergo, Kody-Kann Tonewy, On v podobě Gurrgura a Komorra Ferdenga, Pacclo Piccazso, Voh-Jin Sanseator Misto, Woallc Con-Denyzz
Míso určení: Expanze, Dul'Pak

Stručný děj

Wyrrgy poslal Chlouppkovi zprávu o jejich stavu a že by měl co nejrychleji přiletět, ale krátce na to mistr Denyzz, varován Silou, rozhodl o přesunu. Nikdo netušil, že Onovi se podařilo odeslat Impériu jejich souřadnice a že planetu opoustili pouhé čtyři hodiny před příletem Inkvizice.
Cestovali z planety na planetu a pokračovali ve výcviku. On se snaží najít správnou příležitost na zavolání Honndarse, ale žádná taková se mu nenaskytla. Využíval aspoň Denyzzova učení a byl také jediný, koho zasvětil do tajů Silových iluzí.

Detaily

23. 2. 7 BBY

10:00 On seděl naproti Denyzzovi v hlavní místnosti opuštěné klonové základny na měsíci Dul'Pak a společně meditovali. Wyrrgy s Deekem byli mimo planetu a řešili důležitou zakázku pro Hutta Grombu. Anaby vedla Kodyho, Voh-Jinův a Pacclův šermířský výcvik v lese za základnou. Jergo se věnoval údržbě své lodi.
11:00 Denyzz pobídl Ona k ohnutí světla a promítnutí své mysli do tohoto ohybu.
11:05 On s tímto úkolem zápolil a nezachoval si chladnou hlavu. Místo toho se zaplavil vztekem, že mu to nejde.
11:06 Iluze, kterou vytvořil, měla podobu bizarního stvoření, které jeho samotného vyděsilo.
11:07 Denyzzovi, který to všechno v Síle vnímal, se otevřela v návalu jeho vzteku Onova mysl a udeřila ho pravda, která se za jeho studentem skrývala. Zasažen pravdou si zachoval klid a zeptal se Ona na jeho skutečné motivy.
11:08 On, překvapený svým odhalením, sahl roztřesený po světelném meči a zaútočil na něj.
11:09 Jeho meč byl přeseknut, On odzbrojen a vyzván k tomu, aby se vzdal. On se místo toho proměnil v rychlého myšohryza a snažil se utéct.
11:13 Před vraty ze základny narázil na Anaby s ostatními, kteří byli do základny přitáhnuti voláním Síly a kteří byli před okamžikem Denyzzem upozorněni na Onův úskok. Pokusili se ho zastavit, ale On se proměnil v obrovskou wampu, proběhl jimi a pod zavírajícími se vraty proklouzl v podobě malého Chadra-fana.
11:16 Naskočil do lodi za Jergem, který s ním okamžitě a bez odmlouvání odletěl pryč.

Jergo nastavil kurz na Onem stanovené souřadnice Ugiva Cortax. Během cesty zaslali hlášení Honndarsovi o současném úkrytu skupiny a také o prolomení jeho krytí.

Následky

Skupina odhalila zrádce a musela urychleně opustit Dul'Pak. Setkání s Chlouppkem tedy neproběhlo.