Koktavá školnice

Koktavá školnice byl bar na palubě Jolly Jedie. Ležel kousek od hangáru a byl tak oblíbenou zastávkou všech, co se vrátili z mise nebo na ni zrovna vyráželi. Nacházely se tam čtyři stoly jídelní a jeden dejarikový a k baru se pohodlně vešla většina původních důstojníků povstalecké buňky kapitána Simbaccy. Specialitou podniku byla korýšovice a součástí výzdoby světelný meč Algernnon de Bray II, který sloužil jako stropní větrák.

Historie

Prostor byl na původním Šerifovi využíván jako důstojnický salónek a kromě komandéra Typo ho navštěvovalo jen omezené množství personálu s dostatečně vysokou hodností. Když pak loď padla do rukou duhových rytířů, zůstal salónek dlouho nevyužitý a objevila ho až Mia Mahariel během oprav, která však jenom dopila zbytky po klonech a dál se věnovala práci.
Na dedikovaný bar byl salónek přestavěn až krátce před bitvou o Yavin, kdy do posádky přibyla Emily, která tam od té doby působila jako hlavní barmanka a která ho i pojmenovala, na počest Niny Michaelis. Kapacita zpočátku zcela dostačovala celé posádce, která se tam kromě napájení i stravovala. Když k posádce 12. 3. 0 ABY zběhla Štěkna, kapitán schválil výstavbu přilehlé kuchyně, takže se z baru stala i jídelna a posádka tam od té doby pořádala i velkou část porad.
Po přílivu posil z Tábora 52 už kapacita jídelny ani náhodou nedostačovala, a tak byla přesunuta do dosud nevyužitých částí lodě na druhé straně kuchyně. Bar byl i nadále využíván k rekreačním účelům a Emily s jeho chodem začala pomáhat Matlarra.
6. 6. 0 ABY se tam konaly volby nového kapitána, ale jinak byl bar i nadále využíván hlavně původní posádkou, kapitán i nadále snídal převážně tam. Po vyhlášení stavu nouze, zrovna když byla zkoušena první várka pálenky z manaanských krevet, na něj Matlarra na nějakou dobu zůstala sama, ale netrvalo to věčně.
V následujících měsících tam vzniklo několik dobrých plánů a od konce března roku 1 ABY se tam celkem pravidelně zapíjela mláďata.

b_175608.png