KMH

Kwookrrr Music Holovision, zkráceně KMH, byla hudební holovizní stanice vysílající z Kwookrrru.

Historie

O zřízení hudebního kanálu se na kolonii Kwookrrr pokoušeli mnozí již před rokem 2000 BBY, ale navzdory značné oblibě hudby tam nikdy nebyla dost vysoká ochota za ni platit, a tak se zejména v časech ekonomické krize provoz podobného projektu naprosto nemohl vyplatit. Se zlepšením ekonomické situace přišel nový impuls a roku 1981 BBY došlo k prvnímu vysílání nové holovizní stanice.
Neměla jakoukoliv konkurenci, protože všichni ostatní vysílatelé na kolonii se věnovali buď zprávám nebo počasí, a rychle si získala své místo v srdcích všech obyvatel, nejen těch muzikálně nadaných. Postupem času investovala do vlastního rozvoje, přenášela živé koncerty z celé galaxie a přinášela domácím rozhovory se slavnými kapelami, od Ding Dong Dugs až po White Stripes.
S pádem Republiky se pokoušela o kontrapropagandu a udržení morálky obyvatelstva veselými písničkami, ale pouze tím na sebe upoutala nežádoucí pozornost. Když na planetu přišlo Impérium, došlo před budovou KMH k brutálním, ale relativně krátkým bojům a vysílání bylo násilím ukončeno.

Zaměstnanci