Klon sem klon tam

Klon sem klon tam: 27.-28. 2. 4 BBY
Kdo se zúčastnil: Asyrk Aatashu, Chlouppek, Kody-Kann Tonewy, Regid, Voh-Jin Sanseator Misto, Wyrrgy
Místo určení: neznámé

Stručný děj

Při odletu z Idigara byla Wyrrgyho loď poměrně slušně poškozena a jako už několikrát, i tentokrát se pokusili o skok do hyperprostoru naslepo.
Po vystoupení z hyperprostoru se objevili u planety, která nebyla zanesená do galaktických map. Z planety však vycházel slabý, starý republikový signál. Letěli ke zdroji a zjistili, že na povrchu se nachází zbytek staré klonové flotilky, jednoho acclamatoru a jednoho venatoru. Přivítali je kloni, ze kterých urychlený růst udělal staříky. Pohovořili spolu, pomohli jim opravit Wyrrgyho loď a bylo jim vysvětleno, že ztroskotali těsně před rozkazem 66. Celou tu dobu o nich Impérium nevědělo a oni udržovali většinu posádky v hibernaci a zbavovali je inhibičních čipů.
Poděkovali jim za pomoc a chtěli se rozloučit, ale dostali naléhavou zprávu od Deeka. Na planetu Atalay se vrátil Rody se svou flotilou a snažil se získat pro sebe moc Zřídla. Voh-Jin, Asyrk a Ještěrka vyrazili rychle zpět na planetu, Kody s Wyrrgym a Chlouppkem zůstali s klony a snažili se je přesvědčit, aby jim pomohly v boji proti inkvizitorovi a jeho jednotkám.
Nebylo třeba je přemlouvat dlouho a do druhého dne oba křižníky skočily do hyperprostoru.

Následky

Bez spojenectví a ochoty klonů bojovat za skupinu by Rody obsadil planetu Atalay a získal neomezený přístup ke Zřídlu. Takhle měla skupina šanci postavit se jeho flotile a pokusit se mu překazit jeho plán.