Klon sem klon tam

Klon sem klon tam: 27.-28. 2. 4 BBY
Kdo se zúčastnil: Asyrk Aatashu, Chlouppek, Kody-Kann Tonewy, Regid, Voh-Jin Sanseator Misto, Wyrrgy
Místo určení: Expanze, sektor Větší Plooriod, Mersin

Stručný děj

Při útěku z Idigara byly Růžový sršeň a Bílý tesák poměrně slušně poškozeny a neměly dost času k plnohodnotnému výpočtu trasy, a tak se jejich posádky spokojil s krátkým hyperprostorovým skokem téměř naslepo.
Po vystoupení z hyperprostoru se objevili u planety, která nebyla zanesená do galaktických map. Z planety však vycházel slabý, starý republikový signál. Letěli ke zdroji a zjistili, že na povrchu se nachází zbytek staré klonové flotilky, venatoru Bosphor a acclamatoru Dardanella. Po přistání je přivítalo množství postarších klonů, kteří s nimi pohovořili, pomohli jim opravit lodě a vysvětlili jim, že ztroskotali těsně před rozkazem 66. Celou tu dobu o nich Impérium nevědělo a oni udržovali většinu posádky v hibernaci a zbavovali je inhibičních čipů.
Návštěvníci jim poděkovali za pomoc a chtěli se rozloučit, ale dostali naléhavou zprávu od Deeka: na planetu Atalay se vrátil Rody se svou flotilou a snažil se získat pro sebe moc Zřídla. Voh-Jin, Asyrk a Ještěrka vyrazili rychle v Růžovém sršni zpět na planetu, Kody s Wyrrgym a Chlouppkem zůstali s klony a snažili se je přesvědčit, aby jim pomohly v boji proti inkvizitorovi a jeho jednotkám.
Nebylo třeba je přemlouvat dlouho a druhého dne oba křižníky následovaly White Fang do hyperprostoru.

Následky

Bez spojenectví a ochoty klonů bojovat za skupinu by Rody obsadil planetu Atalay a získal neomezený přístup ke Zřídlu. Takhle měla skupina šanci postavit se jeho flotile a bitvu vyhrát.