Kitkkata

Kitkkata byla zrzavá Wookiee z Rakhuuunu, dvojče Kerripirr a neteř Attilly, jedna z mladších členek posádky Jolly Jedie. Ze dvojčat byla ta divočejší a svéhlavější a jistě by rodinný podnik nezdědila ani v případě, kdy by ho nestihlo znárodnit Impérium.

Historie

Občanská válka

Narodila se roku 11 BBY v hlavním městě kolonie Rakhuuun. Její otec provozoval servis výpočetní techniky, ze kterého Kitkkata už jako malá ráda utíkala, a stihla okrást docela dost jeho zákazníků o drobné mince a osobní věci. Se sestrou moc společných zájmů neměla a rozuměly si akorát při vymýšlení lumpáren. Na které měly spoustu času, protože je nezřídka hlídal strýček Attilla, který jim nic nezakázal. I na tuhle kolonii se ale nakonec dostali otrokáři, idylka někdy v roce 5 BBY skončila a členové rodiny putovali do různých pracovních táborů. Rodiče do kashyyyckého Tábora 52, děti na nedaleký Kwookrrr, kde bylo specializované zařízení pro nezletilé chlupáče. Tam Kitkkata sbírala bavlnu a záviděla sestře, že se jí dostává trochu lepšího zacházení.
V roce 1 BBY byly se sestrou a několika dalšími shledány dostatečně staré k přesunu do regulérního koncentračního tábora, a tak putovaly na Kashyyyk. Šťastné shledání s rodiči se nekonalo, neboť tito byli už nějakou dobu mrtví a holky stejně dostaly inhibiční čipy, tak je ani nenapadlo je hledat. Okopávaly kashyyycký chmel a neremcaly.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti je zachránil kashyyycký odboj a ony se přidaly ke kapitánu Simbaccovi, protože slyšely, že je sám takové malé dítě, co by mohl potřebovat společnost.

Potenciália

Navzdory nízkému věku a škraloupu nezbedné kriminálnice se pro ni na palubě našlo uplatnění při péči o nově vysazenou zahrádku a ona kupodivu neremcala, i když se to trochu moc podobalo sbírání bavlny. Smrt rodičů je dost sblížila jak se sestrou, tak se strýčkem, a pravděpodobně dost motaly hlavu Frodirrovi.

d20

v jedenácti letech
Scoundrel 2 / Fringer 1
Escape Artist +8, Search +8, Sleight of Hand +8, Hide +7, Bluff +6, Gather Information +6, Intimidate +6, Move Silently +6, Tumble +6, Listen +4, Spot +4
Nimble, Dodge, Run