Kitkkata

Kitkkata byla zrzavá Wookiee z Rakhuuunu, dvojče Kerripirr, neteř Attilly, pravnučka jedné ze sester kovářky Kellebrambory a jedna z mladších členek posádky Jolly Jedie. Ze dvojčat byla ta divočejší, oprsklejší a svéhlavější a jistě by rodinný podnik nezdědila ani v případě, kdy by ho nestihlo znárodnit Impérium. Mezi její záliby patřil parkour, byla skoro tak mrštná jako Wyrrgy a vůbec jí nevadilo, když se za ni občas vydávala její sestra.

Historie

Narodila se roku 11 BBY v hlavním městě kolonie Rakhuuun. Její otec provozoval servis výpočetní techniky, ze kterého Kitkkata už jako malá ráda utíkala, a stihla okrást docela dost jeho zákazníků o drobné mince a osobní věci. Se sestrou moc společných zájmů neměla a rozuměly si akorát při vymýšlení lumpáren, na které měly spoustu času, protože je nezřídka hlídal strýček Attilla, který jim nic nezakázal. I na tuhle kolonii se ale nakonec dostali otrokáři, idylka začátkem roku 5 BBY skončila a členové rodiny putovali do různých pracovních táborů. Rodiče do kashyyyckého Tábora 52, děti do Serrredi na nedaleký Kwookrrr, kde bylo specializované zařízení pro nezletilé chlupáče. Tam Kitkkata sbírala bavlnu a záviděla sestře, že se jí dostává trochu lepšího zacházení.
V roce 1 BBY byly se sestrou a několika dalšími shledány dostatečně starými k přesunu do regulérního koncentračního tábora, a tak putovaly na Kashyyyk. Šťastné shledání s rodiči se nekonalo, neboť tito byli už nějakou dobu mrtví a holky stejně dostaly inhibiční čipy, tak je ani nenapadlo je hledat. Okopávaly kashyyycký chmel a neremcaly.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti je zachránil kashyyycký odboj a ony se po krátkém pobytu na Pevnosti Boyarr přidaly ke kapitánu Simbaccovi, protože slyšely, že je sám takové malé dítě, co by mohl potřebovat společnost. Navzdory nízkému věku a škraloupu nezbedné kriminálnice se pro ni na palubě našlo uplatnění při péči o nově vysazenou zahrádku a ona kupodivu neremcala, i když se to trochu moc podobalo sbírání bavlny. Smrt rodičů je dost sblížila jak se sestrou, tak se strýčkem, a když Attilla adoptoval Gurrku, přijala ji Kitkkata za druhou sestru.
Ačkoliv ji škola s paní učitelkou Tatrancou dost prudila, chodila do ní relativně pravidelně, zejména na hodiny, které učil některý z hostujících lektorů. Tam se totiž dozvídala mnohem zajímavější věci a zklamal ji jenom Kallamapia, který správně odhadl, že by ji asi neměl učit, jak stavět bomby. S vrstevníky vycházela skvěle, zejména s těmi divočejšími, s dospělými to bylo trochu horší, ale rozhodně si na to nestěžovala. V druhé polovině roku 0 ABY začala nezávazně randit s Frodirrem a neplánovala skončit jenom u něj, každopádně i tak koncem roku dovolila sestře, aby šla na jedno dostaveníčko místo ní, z čehož se později stala všestranně výhodná tradice. Sama v následujících měsících koukala mimo jiné po Heparrinovi, nicméně ten si jí jako mrněte vůbec nevšímal a musela tedy nejdřív buď povyrůst, nebo si nějakým pořádným průserem zvednout reputaci. To jí ale přišlo poněkud drastické, a tak prostě jen trochu lépe jedla, hodně cvičila a hodlala využít i Cypískovu opičí dráhu.
Následkem toho tedy rostla moc pěkně a měla tak solidně nakročeno k tomu, aby se stala první nezletilou matkou na palubě.

d20

v jedenácti letech
Scoundrel 2 / Fringer 1
Escape Artist +8, Search +8, Sleight of Hand +8, Hide +7, Bluff +6, Gather Information +6, Intimidate +6, Move Silently +6, Tumble +6, Listen +4, Spot +4
Nimble, Dodge, Run