Kirlian Merlot

Kirlian Merlot byl člověk z lepší rodiny, someliér a později důstojník odboje proti Impériu. Miloval jídlo a pití a ve své době byl vyhlášenou kapacitou přes galaktická vína, v oblibě měl zejména ta z Pablu'nix VII a bručák od Zeleného draka. Ačkoliv mu nikdy nic nechybělo, měl poměrně vyvinutou empatii.

Historie

Narodil se roku 47 BBY na Corellii se zlatou lžící v hubě a nikdy v životě nepoznal bídu či nedostatek. Kvůli bohatství jeho rodiny, která podnikala v oblasti vývoje vesmírných lodí a vydělala slušné peníze na několika zakázkách pro Republiku,1 se mohl vydat jakoukoliv cestou. Začal se tedy věnovat ochutnávání vín a postupně se stal odborníkem, na jehož názory byl brán zřetel. Za Impéria si začal více všímat, jak se rozevírají nůžky mezi bohatými a chudými nejen na jeho rodné planetě, ale i jinde v galaxii, a rozhodl se, že s tím začne něco dělat.
Opatrně kontaktoval odboj a nejdříve mu začal předávat informace o směru, kterým se vydává imperiální vývoj na Corellii, později hlásil i pohyby jejich lodí v tomto sektoru. O čtyři roky později už byl ve struktuře odboje dost vysoko na to, aby měl přehled o několika buňkách a jejich aktivitách, které pomáhal svými informacemi koordinovat. Bohužel pro něj si na něj roku 9 BBY došlápla rozvědka a společně s dalšími dvěma důstojníky odboje byl převezen do Rancor River k výslechu. Než ale stihl něco důležitého prozradit, podařilo se ho záchrannému týmu osvobodit.
Impériu byl již známý, a tak už neměl šanci odboji v terénu nijak pomoct, a tak byl uklizen stranou a stal se instruktorem čerstvých informátorů. Když se k němu donesly zvěsti o zničení Alderaanu, posteskl si po tamních vínech a těch pár lahví, co měl, si investičně uložil na dobu, kdy bude galaxii vládnout Meilleur.