Kirkovo stěhování

Kirkovo stěhování: 10. 3. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Banana Brannigan, Emily, Kirk, Kody-Kann Tonewy, Zug'Zug
Místo určení: Vnější okraj, sektor Cademimu, Patch-4

Úvod do děje

Čerstvý člen posádky, Najib, dostal naléhavou zprávu od svého nejvíc nejlepšího kamaráda Kirka, který byl v nesnázích. Ve zprávě stálo, že se nachází na Patch-4, kam si pro něj přiletí imperiálové, a také že je třeba smazat jeho výzkum z úložiště na Tatooine dřív, než se k němu imperiálové dostanou. Najib se ined obrátil na kapitána Křupku, zda by mu nemohl pomoci, a ten souhlasil. Poslal pro Kirka záchranný tým, zatímco Najib oblékl BOOBS a v Cocotte Minute letěl na Tatooine.

Detaily

19:03 Lambda, kterou letěl záchranný tým s výsadkovým taxíkem, vystoupila z hyperprostoru a přiblížila se k oběžné dráze Patch-4.
19:13 Loď zaparkovali na oběžné dráze a všichni si sedli do taxíku Zug’Zug, kterým letěli zbytek cesty nízko nad zemí, aby je bylo těžší zachytit na radaru.
19:27 Zug’Zug zastavila za hromadou šrotu blízko souřadnic Kirkova úkrytu.
19:29 Emily, Banana i Kody se vydali prozkoumat okolí. Zug zůstala a byla připravená k případnému urychlenému odletu.
19:31 První na imperiálního sentinela nalevo od místa přistání narazily Banana s Emily.
19:32 Kody narazil na dalšího sentinela napravo od místa přistání.
19:35 Emily pokračovala dál a narazila na třetí sentinel. V každém bylo po dvou stormtrooperech a dvou pilotech. Přes vysílačku se trojice dohodla, že se proplíží k lodím a připnou k nim dálkově odpálitelné granáty.
19:46 Všem se jejich úkol podařil a opatrně se vydali ke vchodu do Kirkova úkrytu.
19:49 Úkryt byl usedlejší budova z obou stran zasypaná haraburdím, dveře byly otevřené. Banana v bezprostřední blízkosti neviděla nikoho v Síle, a tak se přiblížili blíž.
19:50 Jak si jejich oči přivykly šeru v budově, ocitli se v místnosti plné nejrůznější techniky a také sedmi těl stormtrooperů v kaluži krve. Někteří byli přetnutí v půlce kotoučovými pilami, někteří měli v torzech díry od kovových šroubů a jiného šrotu. Všichni byli v řadě směřující úzkou chodbou do útrob budovy.
19:51 Než se odhodlali vrhnout vstříc pastem, které paranoidní Jawa nastražil, porozhlédli se v rychlosti kolem.
19:52 Banana si všimla, že jeden ze šroubů, který proletěl stormtrooperem, udělal díru do zdi. Dírou viděla, že na druhé straně je počítačová konzole. Kody jí světelným mečem prořízl díru, aby se k ní dostala.
19:54 Banana se nalogovala do místní sítě a zjistila, že má kontrolu nad kamerami. Obratem informovala zbytek, že ze stormtrooperů zbylo už jen jedenáct vojáků, které od Kirka dělí přibližně pět minut. Deaktivovat pasti se jí ale nedařilo. Emily s Kodym si dali pusu pro štěstí a vrhli se do chodby.
19:55 Zavčasu se přilepili k podlaze, aby se vyhnuli palbě railgunu na protější straně.
19:56 Než se doplazili do další místnosti, Banana jim popsala, jak místnost vypadá. Bylo v ní několik stojících postav, které se zdály být droidy, a po zemi se válelo 16 imperiálních těl. Sotva Kody s Emily vstoupili do místnosti, postavy ožily a pustili se do nich celou svou výzbrojí.
19:58 Dvojice si s droidy poradila a stanula před těžkými vraty, za kterými měla jejich cesta pokračovat. Banana je upozornila, že ke Kirkovi to už zavčasu nestíhají. Kody tedy navrhl počíhat si na ně venku, neboť se jinou cestou stejně vrátit nemohli, což mu Banana potvrdila.
19:59 Bananě se podařilo deaktivovat bezpečnostní protokol a společně se sešli před budovou.
20:01 Vylezli si na střechu budovy a vyčkávali.
20:12 Banana je upozornila, že 8 přeživších imperiálů s Kirkem v okovech vychází z budovy ven.
20:13 Holky ze střechy hodily dva granáty a Kody chytl Kirka Silou a vytáhl ho k sobě na střechu. Exploze odhodila imperiály do všech stran. Zug’Zug na signál odpálila na dálku nálože na sentinelech, ovšem jedna selhala.
20:14 Poslední sentinel se zvedl do vzduchu, přelétl k budově a začal po čtveřici pálit.
20:15 Zatímco se skupina kryla za Kodyho obranou světelným mečem, Zug’Zug přilétla zezadu k sentinelu, zaparkovala mu na křídle a se sekerou zmizela uvnitř.
20:17 Zug’Zug posekala oba zbylé stormtroopery a pak v bojové zuřivosti rozšmelcovala jak piloty, tak celou kabinu. Než se sentinel zřítil, podařilo se jí se zbytkem kniplu přistát.
20:20 Skupina se přesunula do taxíku a vydala se ke své lambdě.
20:34 V lambdě záchranný tým opustil Patch-4.

Následky

Kirk byl zachráněn a začal se zabydlovat na Jolly Jediovi, zpočátku pod bedlivým dohledem Zalfa. Imperiálové přišli o technologii gravitačního kanónu a hlavně Floppotronu. Emily byla okouzlena Kodyho šarmem a když se to po jejich návratu dozvěděl Najib, zlomilo mu to srdce a bral to od Kodyho jako zradu.