Kirk

Kirk byl Jawa, jeden z nejlepších mechaniků galaxie, zejména v oblasti robotiky.

Historie

Jako malý přežil těžkou obrnu a na následky měl nohy ochrnuté. Proto si už v útlém věku vyrobil čtyři robotická chapadla1, která měl připevněná na zádech a propojená s nervovým systémem. Nosil hnědý kožený kabát s neodmyslitelnou hnědou kápí. Mezi zákazníky byl potají nazýván Dr. Octopus, ale tuto přezdívku neměl rád.

Někdy kolem roku 8 BBY prodal Chlouppkovi a jeho kumpánům starého sithského droida SAP a pomáhal Najibovi s vývojem BOOBS.

Neznámo kdy se přestěhoval na planetu Patch-4, odkud ho před imperiální šťárou krátce po zničení první Hvězdy smrti zachránil tým povstalců složeny z Emily, Banany Brannigan, Kody-Kanna Tonewyho a Zug'Zug. Od té doby žil na palubě Jolly Jedie, stavěl Floppotron a věnoval se dalšímu, veskrze podezřelému výzkumu. Mimo jiné potřeboval nemalý kus krystalu kyber, který pro něj Banana, Emily a Štěkna získaly z vrakoviště Hvězdy smrti v soustavě Yavin.

V červenci 0 ABY vybavil jednu ARC-170 prototypem gravitačního kanónu, který se dočkal prvního testu na palubě Flame of Justice.