Kimi-runi

Kimi-runi byl Jawa z Raxusu Prime, druhý syn Mari-runiho, vnuk Anna-nany, mladší bratr Mika-nany a bratranec Zizi-nany.

Historie

Narodil se roku 20 BBY mezi hromadami šrotu a otec v něm už od raného věku pěstoval lásku k závodům kluzáků. Kimi tak už odmalička často závodil se starším s bratrem na tátově okruhu za barákem a moc ho to bavilo, i poté, co od nich kvůli tomu utekla matka. Protože byly závody zakázány již v jejich dětství, prvních skutečných soupeřů se dočkali až tři měsíce po bitvě o Yavin, kdy se utkali s výběrem závodníků z lodi, která potřebovala tátův lodní čip.
Kimi-runi tento závod nedokončil, nevybral nepřehlednou zatáčku a jako druhý hned po Vasilisse vypadl. Vyvázl jen s několika odřeninami, ale když pak viděl záznam z další nehody, zatrnulo v něm a řekl si, že bude muset trochu přehodnotit své životní priority. Ještě v roce 0 ABY si našel samičku z nedalekého klanu, založil s ní vlastní rodinu a i když stále sem tam navštěvoval tátu a bratra a občas se projel po okruhu, už rozhodně neměl potřebu jezdit rychle jako blázen a věnoval se tradičnějšímu a bezpečnějšímu rozebírání šrotu. Když viděl zhoršující se stav otce, chtěl mu přirozeně pomoci, ale nevěděl jak. Alespoň ho pravidelně navštěvoval i s vnoučaty, sem tam si s ním dal panáka rezavé houbovice a povídali si o kluzácích, ale tak nějak počítal s tím, že lepší už to nebude.
O mnoho let později s dětmi rozebral Splašenou šunku a vyprávěl jim při tom o památném závodě, který mu změnil život.