Kerripirr

Kerripirr byla zrzavá Wookiee z Rakhuuunu, dvojče Kitkkaty a neteř Attilly, jedna z mladších členek posádky Jolly Jedie. Ze dvojčat byla ta technicky zdatnější a jistě by zdědila rodinný podnik, kdyby ho nestihlo znárodnit Impérium.

Historie

Občanská válka

Narodila se roku 11 BBY v hlavním městě kolonie Rakhuuun. Její otec provozoval servis výpočetní techniky, kde se Kerripirr už jako malá ráda motala, a stihl ji toho naučit docela dost jak o prodávání, tak o používání a sestavování hardwaru. Se sestrou moc společných zájmů neměla a rozuměly si akorát při vymýšlení lumpáren. Na které měly spoustu času, protože je nezřídka hlídal strýček Attilla, který jim nic nezakázal. I na tuhle kolonii se ale nakonec dostali otrokáři, idylka někdy v roce 5 BBY skončila a členové rodiny putovali do různých pracovních táborů. Rodiče do kashyyyckého Tábora 52, děti na nedaleký Kwookrrr, kde bylo specializované zařízení pro nezletilé chlupáče. Kerripirr tam měla společně se sestrou sbírat bavlnu, ale jeden z trandoshanských bachařů si vzpomněl, že mu před okupací opravovala počítač, a nechal ji zapřáhnout jako technicky zdatnějšího otroka v tamní posádce. Pomáhala tam s údržbou bezpečnostní techniky a dostávala trochu víc jíst, ale jinak se měla skoro stejně hrozně jako zbytek posádky a rozhodně to nebyla žádná výhra.
V roce 1 BBY byly se sestrou a několika dalšími shledány dostatečně staré k přesunu do regulérního koncentračního tábora, a tak putovaly na Kashyyyk. Šťastné shledání s rodiči se nekonalo, neboť tito byli už nějakou dobu mrtví a holky stejně dostaly inhibiční čipy, tak je ani nenapadlo je hledat. Okopávaly kashyyycký chmel a neremcaly.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti je zachránil kashyyycký odboj a ony se přidaly ke kapitánu Simbaccovi, protože slyšely, že je sám takové malé dítě, co by mohl potřebovat společnost.

Potenciália

Navzdory nízkému věku se pro ni na palubě našlo uplatnění ještě před prvním přistáním a ona pomáhala Shteffanovi s Geytssem udržovat veškerou techniku na lodi v provozu, i když jí většina byla starší než ona. Smrt rodičů je dost sblížila jak se sestrou, tak se strýčkem, a pravděpodobně dost motaly hlavu Frodirrovi.

d20

v jedenácti letech
Noble 2 / Tech Specialist 1
Repair +13, Appraise +9, Computer Use +8, Craft (computers) +8, Diplomacy +6, Knowledge (bureaucracy, technology) +6, Disable Device +5, Search +5
Merchant Trader, Technical Wizard, Skill Emphasis (Repair)