Kerribecca
Jméno: Kerribecca
Rasa: Wookiee
Rok narození: ?
Planeta narození: ?

Kerribecca byla dcera Simbaccy a Merumeccu, hodné dvojče Barbuccy. Víc toho o ní zatím v hlavním kánonu říct nejde, protože se ještě nenarodila. Jisté je jen to, že jméno jí dávala maminka, a tak dopadla trochu lépe než její po gerrace pojmenovaná sestra, ale rozhodně se jí kvůli tomu nikdy nesmála, nejen proto že to nejspíš nikdy nezjistila.

Životopis

Občanská válka

2 BBY
Někdy kolem tohohle roku se narodila na palubě Jolly Jedie.

Potenciália

Vždycky měla blízko ke zvířátkům a rostlinám, a tak měla jako jediná z celého rodu přirozené vlohy stát se léčitelkou. Je tedy klidně možné, že toto své umění později rozvinula, stejně jako schopnost ovládat Sílu obecně, a kdo ví, třeba se jednou zakoukala do největšího štramáka v celé předaleké galaxii, do Wygguma.

Alternativní reality

  • V původním kánonu se narodila až někdy kolem roku 140 ABY a její matkou byla Quaylemeccu.
  • V jedné paralelní realitě se narodila na Alaris Prime, ale zatímco její sestra letěla na praxeum Luka Skywalkera, ona zůstala doma a pěstovala krevety. Až později se rovněž nechala vycvičit, na léčitelku, ale po smrti jednoho z pacientů, ze které se vinila, odešla na nějakou dobu do exilu. Až duch jejího mrtvého dědečka, který ji provázel celý život, ji přivedl zpátky mezi ostatní a umožnil ji stát se mistryní a pozorovatelkou nového Řádu Jediů.
  • V ještě jiné paralelní realitě byla dítětem někoho docela jiného a na léčitelku se učila v akademii na Yavinu 4.

d20

v paralelní realitě
Jedi Consular 3 / Jedi Healer 5 / Fringer 2 / Jedi Watchman 5
Empathy +20, Heal Another +18, Treat Injury +15, Hide +14, Farseeing +12, Move Silently +11, Affect Mind +10, Enhance Senses +10, Sense Motive +10, Gather Information +10
Nature Affinitiy, Healer's Touch, Compassion, Self-Sufficient, Cure Poison, Cure Disease, Great Fortitude, Lightning Stealth, Shadow, Improved Initiative, Absorb Energy