Kerrchak

[„To, co máš na sobě, vypadá jako jedijská róba.“]
[„Možná jsem Jedie zabil a vzal mu ji.“]
[„To zní jako něco, co by řekl Jedi.“]

- Kerrchak a Champbacca v Zemi stínů

Kerrchak byla Wookiee z Kashyyyku, sestra Korrak, mladší dcera Karrazina a Ferrmaty a tedy mladší neteř náčelníka Churra. Její srst byla šedivá s černými konečky, chodila ozbrojená těžkým tyčovým kanónem a v civilu se oblékala jako příslušnice swoopařského gangu, ale občas i vyzývavěji, což jí v mnohém usnadňovalo práci lovce odměn. V žilách jí po matce kolovala krev severského rodu Nanwooků, ale i když to věděla, nijak se tím nechlubila, protože to nepovažovala za žádné terno.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se v roce 167 BBY v Kachirhu do poněkud chladného manželství matematické analytičky a dragouna, ale do společnosti se zapojila zcela normálně, jen hned na základní škole zlomila srdce pár chlapců tím, že jim nevěnovala ani zbla pozornosti. V roce 150 BBY se stala historicky jedinou heterosexuální členkou Pekelných drápů a málem je díky tomu rozložila, když se o ni poprali, ale nakonec všechno dobře dopadlo. Ačkoliv pak na naléhání matky vystudovala střední školu a zkoušela i technickou univerzitu, hned v prvním ročníku ji vyhodili a ona se dala k armádě, z čehož měl pro změnu velkou radost táta.
Už kolem roku 100 BBY se začala profilovat na lovkyni odměn a hodně se toho naučila od Korrak,1 načež začaly společně létat mimo domovskou planetu a často se nevracely celé dlouhé měsíce. Celkem pravidelně navštěvovaly Colosseus a Kerrchak dokonce aktivně sázela, později zejména na Furriosu. V předvečer bitvy o její rodné město se vrátila na Kashyyyk, ale do bitvy jako takové zasáhnout nestihla, což jí nejspíš zachránilo život.
Když začaly klony pálit do chlupáčů, byla se sestrou teprve na cestě, rychle si daly věci dohromady a palbu bez větších skrupulí opětovaly. V následujících hodinách potkaly v Zemi stínů Simbaccu, vnuka jejich strýčka Churra, a jeho kamarády, ale na odhalování příbuzenských vztahů nebyl čas a obě skupiny si po krátké konverzaci šly z cesty.

Občanská válka

Prvních několik dní po nastolení Impéria strávila na Kashyyyku, kde se sestrou zásobovala oslabené vesnice nejrůznější republikovou technikou z druhé ruky a pomáhala zárodkům budoucího odboje, ale ještě před bitvou u Krákavé skály planetu opustila a dobře udělala. Doprovodila sestru a Zaarubaccu na Nar Shaddaa, kde si zřídily operační základnu v pronajatém bytě v Morporku, a v následujících letech se na Kashyyyk vrátila jen párkrát. Korrak během té doby začala trávit čím dál tím víc času se Zaarubaccou, Kerrchak žárlila jako blázen a začala brát samostatné úkoly, aby ti dva měli trochu soukromí. Při práci se snažila najít si taky chlapa, ale jakkoliv neměla díky minimálním nárokům a maximální ochotě problém nějakého najít a dostat do postele, udržet ho tam víc než pár dní se jí nepovedlo.
V červenci roku 0 ABY zvažovala, že přijme výzvu neznámého diskusního trolla a zkusí odlovit nějakého toho inkvizitora, ale sestra ji od toho docela aktivně odrazovala. Rozhoupala se tedy až v srpnu a krátce nato spojila síly s Lazslem, dalším lovcem odměn, který zkoušel štěstí. Žádného inkvizitora sice nenašli, ač se velmi snažili, ale nádherně se sehráli, měli na sebe velký vliv a vzájemně se utvrzovali v názoru, že lovení lidí je sice zajímavá adrenalinová záležitost, ale zakládat na tom živobytí není zdravé. Pozvolna začala přehodnocovat svůj přístup k životu a stejně jako Lazslo došla k závěru, že to chce změnu, i když trochu jinou.
V únoru roku 1 ABY oficiálně odpískali pátrání po inkvizitorech k odchytu, jejich cesty se rozešly a Kerrchak se soustředila na hledání svého místa ve vesmíru, a to ideálně místa vedle někoho. Začátkem dubna roku 1 ABY odeslala životopis s přihláškou k Blaster Babes, jejichž program a názory ji zaujaly, ale pak dostala pozvánku na svatbu Simbaccy a Merumeccu a rozhodla se na ni ze zvědavosti zavítat. Vyzvedla v Morporku Korrak, stavily se na Kashyyyku, kde nabraly řízek wroshyru z Llullaillaco jako svatební dar a kde Kerrchak na kapitánovo přání sbalila první vejce, co jí přišlo pod ruku, a vyrazily na Jolly Jedie. Tam potkala kromě matky, otce a jeho nové přítelkyně také Bearra a veselku si náramně užila. Bearr se totiž nakonec odhodlal ji vyzvat k tanci, asi tak o šest vteřin dřív, než by to udělala Harlaparna, strávili spolu na parketu zbytek večera a náramně si to užili. Do rána si Kerrchak uvědomila, že na členství ve feministickém spolku má moc ráda penisy, a zájem o přijetí byl fuč.2 Zatímco Korrak se krátce po svatbě vrátila na Nar Shaddaa, Kerrchak se rozhodla zůstat, posílila posádku Jolly Jedie a v cechu lovců odměn nahlásila časově neomezenou dovolenou.
S kapitánovým povolením a s pomocí Pogga, Kerripirr a A1-H8 zprovoznila jeden z vysloužilých U-wingů, co se válel v hangárovém skladu náhradních dílů, pod vedením Borroro se s ním učila létat a docela jí to šlo. Volna trávila s Bearrem a jeho synem, přinejmenším jednou dobře poradila Inchuchunně,3 celkově se moc hezky začlenila a měla pocit, že konečně někam patří.
18. 4. 1 ABY se jí ozval Lazslo z kláštera na Kampperelanu, že se tam potuluje drzá inkvizitorka, a Kerrchak se následně s Bananou, Emily a Štěknou účastnila jejího odlovu. Ten se zdařil, ona si na Nar Shaddaa v Memento Venari vyzvedla odměnu a následně byla u výslechu a zavádění nitroděložní štěnice. Za inkvizitorku pak jménem Void Raiders požadovala výkupné, na Togorii ji vysadily a zatímco se holky v Ilchi účastnily bitvy na oběžné dráze Kampperelanu, ona si šla užít svou odměnu s Bearrem. Ani po několika lahvích ho sice nepřesvědčila o výhodách předmanželského sexu, ale k jejímu překvapení to přeci jen dopadlo docela dobře, protože ji požádal o ruku a ona přijala.
Protože neplánovali nic tak velkého jako kapitán nebo Balmorra, shodli se na tom, že to zmáknou do konce měsíce. Sarmarra se na tu rychlost sice tvářila dost podezřívavě, ale vysvětlili jí to a ona byla ještě ráda, že aspoň někdo dodržuje staré zásady Wiradina kultu. K jejich smůle jim ale stihl pláchnout Simbacca, kterého chtěla za svědka, a tak museli počkat, až se vrátí.
Na malou svatbu tak došlo až 3. 5. 1 ABY, ale vydařila se přesně podle jejich očekávání a svatební noc zase dopadla podle očekávání Kerrchak, takže rozhodně nikdo ničeho nelitoval.

Potenciália

Pokud se nic nepoštve, narodí se jí v květnu roku 2 ABY malá Korrra.

Zrcadlový vesmír

I v zrcadlovém vesmíru se z ní stala lovkyně lidí, nicméně byla výrazně submisivnější a když si ji k sobě pozval Darth Wango, byla z toho celá hříčná. Její očekávání se však nenaplnila a místo toho, aby s ní měl dítě, ji jenom chtěl najmout na jednu diskrétní vraždu.4

kerrchak.jpg

d20

Scoundrel 3 / Soldier 3 / Sharpshooter 4
Survival +12, Bluff +10, Gather Information +10, Hide +10, Profession (bounty hunter) +10, Spot +10, Pilot +8, Tumble +8, Astrogate +7, Intimidate +7
Point Blank Shot, Far Shot, Precise Shot, Track, Urban Tracking, Starship Operation (space transport)
Advanced Preparations, Confidence, Preferred Weapon (Zukka Hand Cannon)