Kerrchak

[„To, co máš na sobě, vypadá jako jedijská róba.“]
[„Možná jsem Jedie zabil a vzal mu ji.“]
[„To zní jako něco, co by řekl Jedi.“]

- Kerrchak a Champbacca v Zemi stínů

Kerrchak byla Wookiee z Kashyyyku, sestra Korrak, mladší dcera Karrazina a Ferrmaty a tedy mladší neteř náčelníka Churra. Její srst byla šedivá s černými konečky, chodila ozbrojená těžkým tyčovým kanónem a odívala se do velmi vyzývavého oblečení, což jí občas usnadňovalo práci lovce odměn.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se v roce 167 BBY v Kachirhu a o jejím mládí není známo téměř nic, ale už kolem roku 100 BBY se začala profilovat na lovkyni odměn a hodně se toho naučila od Korrak.1 Celkem pravidelně se sestrou navštěvovala Colosseus, a dokonce aktivně sázela, později zejména na Furriosu. V předvečer bitvy o její rodné město se vrátila na domovskou planetu, ale do bitvy jako takové zasáhnout nestihla, což jí nejspíš zachránilo život.
Když začaly klony pálit do chlupáčů, byla se sestrou teprve na cestě, rychle si daly věci dohromady a palbu bez větších skrupulí opětovaly. V následujících hodinách potkaly v Zemi stínů Simbaccu, vnuka jejich strýčka, a jeho kamarády, ale pozornost od možné příbuznosti odlákaly světelné meče, které zahlédly v jejich rukou.

Občanská válka

Prvních několik dní po nastolení Impéria strávila na Kashyyyku, kde se sestrou zásobovala oslabené vesnice nejrůznější republikovou technikou z druhé ruky a pomáhala zárodkům budoucího odboje, ale ještě před bitvou u Krákavé skály planetu opustila a dobře udělala. Doprovodila sestru a Zaarubaccu na Nar Shaddaa a v následujících letech se taky nějak zabavila.
V roce 0 ABY zvažovala, že přijme výzvu neznámého diskusního trolla a zkusí odlovit nějakého toho inkvizitora, ale sestra jí od toho docela aktivně odrazovala.

kerrchak.jpg

d20

Scoundrel 3 / Soldier 2 / Sharpshooter 4
Survival +12, Bluff +10, Gather Information +10, Hide +10, Profession (bounty hunter) +10, Spot +10, Tumble +8
Point Blank Shot, Far Shot, Precise Shot, Track, Urban Tracking