Kepitenochan

Kepitenochan bylo předměstí Rwookrrorro, hlavního města Kashyyyku. Stával v něm vládní strom, kde se pravidelně scházel sněm náčelníků, a také největší fotbalový stadion na planetě, který patřil domácí Spartě a na kterém se pořádala většina finálových zápasů kashyyycké ligy. Z kapitolu tam jezdila příměstská doprava.

Historie

První budovy byly na wroshyru nedaleko hlavního města vybudovány už v roce 4905 BBY, nicméně vznikla z nich pouze drobná, nevýznamná a bezejmenná vesnice, kterou v roce 4553 BBY kompletně vykosily neštorrrovice.1 Původní osada pak rychle zchátrala a po pár stoletích už po ní nebylo ani památky.
Právo znovu osídlit opuštěný wroshyr obdrželi v roce 1461 BBY příslušníci rodu Appachi za to, že pomohli vládnoucím Cherwookům s potlačením marxistické revoluce. Téměř okamžitě tam začala mohutná výstavba přepychových sídel bohatého rodu, přesunul se tam jejich pivovar Levhartomut a za prací se tam přistěhovala i spousta prostého obyvatelstva, jen Kommanchové tam měli vstup zakázán.
Už po pár letech se suverénní městečko stalo součástí Rwookrrorro a jeho nejbohatší čtvrtí, načež se tam přesunula spousta důležitých budov a institucí. V dekádách před válkou klonů tam měla značný vliv mafie dona Morrelo.
Impérium ho během prvních dní okupace téměř srovnalo se zemí.

Rodáci