Kelso

„Má to dva palce a jsi tomu ukradený, synku, co je to? Správně, mistr Kelso.“
- mistr Kelso plísní padawana

Kelso byl mistr Jedi z Mon Calamari. Jednalo se o velmi schopného léčitele, ale měl poměrně konfliktní povahu a pro jeho ambicióznost a přílišnou zaměřenost na exaktní vědu ho mnozí nemohli vystát.

Historie

Narodil se roku 166 BBY, jako malý byl odveden do Chrámu Jediů na Coruscantu a tam byl náležitě využit jeho talent na léčení pomocí Síly.
Rychle se stal rytířem a vybudoval si pověst výborného léčitele, který však poněkud postrádá takt a je až zbytečně náročný a sarkastický. I z toho důvodu nebyl nikdy zvažován jako kandidát na člena rady, ovšem ani v nejmenším mu to nevadilo, protože dle vlastních slov preferoval práci nad sezením vysoko nad všemi problémy planety. Byl však o to častějším terčem nejapných vtípků mistra Itora.
V neznámém roce, již po vycvičení několika padawanů, se ujal žáka Coxe, ovšem jejich soužití nebylo harmonické a po necelém roce byli z vůle rady opět rozděleni. Mistr Kelso se ujal žáka jiného, vhodnějšího, a v roce 66 BBY si u příležitosti stých narozenin otevřel vlastní nemocnici, v níž pracoval až do své smrti roku 46 BBY.

d20

Jedi Consular 3 / Jedi Healer 8 / Jedi Master 1
Treat Injury +21, Heal Another +20, Knowledge (anatomy, medicine) +18, Intimidate +16, See Force +15, Craft (medpacks) +14, Sense Motive +14, Heal Self +12, Move Object +12, Affect Mind +10, Bluff +10, Diplomacy +10, Telepathy +10
Powerful Presence, Fame, Sharp-Eyed, Healer's Touch, Skill Emphasis (Treat Injury), Cure Poison, Cure Disease
Force Secret (Improved Heal Another)