Kel-Morijská tancovačka

Kel-Morijská tancovačka: 3. 8. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Banana Brannigan, Najib Azhob Orgib, Leela, Mrsck, Pirranhacca, Prsck, Rou D'Rixx, Štěkna
Místo určení: Pokladnice luxusu, toho času poblíž Rukklinova náhrdelníku

Stručný děj

Aby získali trysky k uskutečnění Kirkova plánu na diverzi před útokem na Citadelu, bylo třeba sehnat nějaký spolehlivý zdroj. Štěkna si vzpomněla, že takové používal Kel-Morijský těžební syndikát, který s jejich pomocí zničili minimálně tři imperiální křižníky.
Joyce rozhodila sítě a podařilo se jí zajistit vstupenky na večírek investorů, který měli kel-morijští co nevidět pořádat. Pro komunikaci zvolila Leelu, které poslala instrukce, jako doprovod vybrala Bananu s Najibem, kteří rozuměli technické části věci, a jako hlídání Štěknu. Sáhla do svých finančních rezerv a k dispozici měli jeden milion kreditů.

Detaily

3. 8. 0 ABY**

08:00 Najib, Banana a Štěkna nastoupili na lambdu a vyrazili na Mrrk, na místo srazu s Leelou.
09:14 Po přistání začali s maskováním lodě větvemi.
09:17 Cypísek podal Bananě fakt dobrou větev a Rodý to začal organizovat.
09:18 Leela se podivila, proč s sebou vzali na misi děti. Rodý přiznal, že se na palubu vkradli potají. Nebyl však čas je poslat zpět.
09:25 Mořský koník odstartoval na souřadnice večírku.
11:00 Výstup z hyperprostoru u velké stanice Pokladnice luxusu, kam se slétalo mnoho lodí. Z průzoru bylo vidět na nedalekou mlhovinu Rukklinův náhrdelník.
11:04 Leela odeslala pozvánky a po potvrzení jejich platnosti přistáli na stanici.
11:10 Po červeném koberci se vydali do hlavního sálu – Rody s Cypiskem s obojky spojenými řetězem, maskovaní jako otroci.
11:15 V hlavním sále hrála hudba, bylo tam mnoho stánků s věcmi, do kterých bylo možné investovat, a také spousta jídla a pití.
11:20 Štěkna se vydala obhlédnout catering a něco se přiučit. Banana s Leelou šly hledat stánek, u kterého by mohly koupit trysky, kvůli kterým sem přiletěly.
11:45 Rychle nalezly stánek Ishi Tiba Jeffryho.
11:50 Dostaly tip na nejnovější typ trysek schopných mikrohyperprostorových skoků.
12:30 Leela vyjednala dobrou cenu a za 800 000 kreditů objednaly jeden pár těch nejnovějších, tři starší typy a jeden dostaly zdarma.
12:31 Štěkna si v davu všimla Mrscka a šla to nahlásit ostatním.
12:35 Děvčata zaúkolovala kluky, aby Mrscka kontrolovali, a samotné řešily poslední detaily nákupu.
12:38 Najib s prcky opustil při sledování Mrscka hlavní sál a dostali se až do místnosti, kde se sázelo na zápasy v díře. Boje probíhaly hlavně mezi krysohryzy a droidy. Mrsck seděl v obecenstvu vedle malého Trandoshana a oba se cpali langoši.
12:45 Rody fascinovaně sledoval souboj droida se zvířetem a jeden z pořadatelů přišel za Najibem, jestli by nechtěl do arény poslat jednoho ze svých otroků. Sullustan neváhal ani okamžik.
13:05 Rody si vybral za zbraň boxer, se kterým se pustil do krysohryza na řetězu. Pojmenoval se Krvavá lebka.
13:06 Nerozvážně jej zvedl Silou do vzduchu a chtěl mu vrazit, ale minul a protočil se dokola. Další ranou ale zasáhl a krysohryz byl v bezvědomí.
13:10 Najib sbíral sázky a odkýval další zápas. Jako protivníka Mrsck přihlásil svého syna Prscka.
13:15 Oba si vybrali dřevěný štít a za zbraň klacek. Před zápasem chtěl Prsck podat Rodymu ruku, ale ten se mu po ní vrhl a chtěl ji zkroutit. Nemělo to účinek, a tak se začali mydlit.
13:20 Rody nakopl Prsska do rozkroku a pak ještě jednou, čímž ho vyřadil z boje.
13:21 Za bučení a mírného potlesku byl vyhlášen vítězem, Najib shrábl výhru a rychle se zpakovali zpět do hlavní síně.
13:30 Po proslovu majitelů syndikátu dostali nápoj zapomnění, který blokoval přesun vzpomínek z krátkodobé paměti do dlouhodobé. Dostali všichni krom Cypíska, protože ho droidi vyhodnotili jako neinteligentní zvíře.
13:55 Loď se přesunula mezi roj asteroidů, kde jim byl předveden projekt Krtek. Prototyp superlaseru postaveného podle imperiálních návodů. Ten byl schopný jednou ranou rozstřelit obrovské asteroidy.
14:31 Po konci předváděčky se loď vrátila zpět a po vyprchání látky bylo možné opustit stanici.
16:30 Parta se vydala zpět domů.

Cypísek cestou všem pověděl, co viděl, ale znělo to hodně divoce. Hlavní úkol byl ale splněn a do pěti dní jim měly být na smluvené místo doručeny objednané trysky.