Keisell Swonn

“Ono je lepší se neptat jak se člověk ocitne v trávě …”
- Keisell Swonn

Keisell Swonn byla k Síle citlivá farmářka z Azoamu, která se proslavila zejména tím, že byla jediným kandidátem na studenta enklávy, který kdy nebyl přijat.

Jméno: Keisell Swonn
Rasa: člověk
Rok narození: 39 BBY
Planeta narození: Azoam

Vzhled

Mladá dívka s blond vlasy věčně rozpuštěnými přes ramena. Nízká postava snadno zaměnitelná s dítětem.
Ráda nosila šaty a pod nimi kalhoty. Přes šaty nosívala pásek, který měla hodně utažený, aby bylo vidět, jak je hubená. Boty nosila vysoké, sedmatřicítky, z čistě praktických důvodů. S jakoukoliv zbraní v ruce vypadala poněkud směšně, ale vyznala se v nich.
Zvláštním znamením byl její postoj a tečka uprostřed čela. Prý to byla památka po matce, ale stejně tak mohlo jít o následek nějaké nehody.

Povaha

Keisell byla bez jakékoliv nadsázky nejdebilnější člověk v předaleké galaxii. A i v porovnání s většinou zvířat nedopadla moc dobře.
Byla strašně optimistická, až to některým lezlo na nervy. Nikdy moc nepřemýšlela, než něco řekla, a vlastně ani jindy. Nebyla moc asertivní, své názory si nechávala spíše pro sebe nebo je sdělovala šeptem, ale celkem špatně snášela přerušování uprostřed načnuté věty. Uměla se rychle uklidnit a nikdy nebyla na lidi dlouho rozzlobená, především proto, že byla diagnostikovatelně retardovaná a na křivdy okamžitě zapomínala.

Rodina

Otce nikdy nepoznala, údajně jím měl být neznámý rytíř Jedi, kterého Keisellina matka svedla, okradla a nechala opuštěného na neznámé planetě.
Matku nepoznala taky, ale věděla, že to byla vesmírná pirátka, kterou popravili za blíže nespecifikované zločiny proti lidskosti.

Důležité vztahy

  • Vychovával ji Eviel Swonn, kterého povětšinou oslovovala strýčku1.

Dovednosti

Dokázala ničit stroje pomocí Síly, ale tato její schopnost byla ničím ve srovnání s její těžkotonážní debilitou.
Docela slušně tancovala a malovala, pročež obojím si přivydělávala, když neměli na chleba. A taky vzbuzovala u spousty lidí téměř neovladatelný ochranitelský komplex. Měla strašně špatnou paměť.

Životopis

Před rozkazem 66

Jako novorozeně byla předána Evielu Swonnovi, který ji po následujících dvacet let vychovával pro život na farmě. Během puberty mu často utíkala do města a tancovala po stolech, což mu ale nijak zásadně nevadilo, protože byl laskavý a protože z toho trochu profitoval.
Největší zvrat v jejím životě přišel krátce po začátku války klonů, kdy Azoam napadla Obchodní federace. Keisell si z nějakého důvodu myslela, že byl její strýc zabit, utekla z domu a cestou potkala Champbaccu a Sagwen Aisling, kteří zrovna organizovali planetární odboj. Miraluka si všimla jejího potenciálu v Síle, a protože Keisell chtěla, byla po odražení invaze vzata do enklávy na Miu Leptonis IV, kde měla být učena.
Bohužel se už během úvodního pohovoru ukázalo, že je chronicky debilní2, a hůl nad ní brzy zlomil nejen Neva Habili3, ale i sám velmistr. Zjistil totiž, že na ni ani nedostane dotaze z republikového fondu na výchovu mentálně zaostalých dětí, neboť počítač na základě IQ testů vyhodnotil, že je Keisell mládě bláťáka z Roonu, nikoliv člověk4. Na přechodnou dobu byla svěřena do péče akademického odborníka na zvířata5, ale ani to nedělalo dobrotu6. Byla tedy záhy poslána zpátky domů, kde se jí opět ujal její strýc. Nebylo ani třeba jí mazat paměť, neboť na všechno zapomněla ještě během vyčerpávající cesty, na kterou jí velmistr věnoval papírek s nápisem "otoč mě" na obou stranách.
Ze studentů si ji nějakou delší dobu pamatoval snad jenom Vooj-tae, a to ještě podvědomě7.

Občanská válka

Rozkaz 66 přežila a dál fungovala na Azoamu jako děvečka pro všechno. Na to, že ještě nedávno chtěla být nejvyšší kancléřkou8, pravděpodobně úspěšně zapomněla.

Legacy

Její osud není znám, ale protože byla moc blbá na to, aby si všimla občanské války, je klidně možné, že se vyhnula pozornosti Inkvizice a přežila. Yai!

d20

Fringer 2 / Force Adept 3
Handle Animal +10, Tumble +10, Entertain (dance) +8, Ride +7, Craft (doodles) +6, Drain Energy +5
Artistic, Rogue Heritage, Run, Low Profile, Animal Affinity