Kdo jsme?

Kdo jsme?: 2. 9. 6 BBY
Kdo se zúčastnil: Kody-Kann Tonewy, Strážce Vědění, Voh-Jin Sanseator Misto
Místo určení: Neznámé regiony, planeta Atalay

Stručný děj

Kody s Voh-Jinem pátrali po Wyrrgym, který se od událostí na Bwyrgenu skrýval neznámo kde. Museli se mnohokrát vypořádat s imperiály, kteří na jejich hlavu vypsali tučnou odměnu, a jednou jim štěstí došlo. Narazili na přesilu imperiálních lodí, které je správně identifikovaly a zablokovaly jim průlet k hyperprostorovému uzlu. Přečíslení a bez šance na útěk se zoufale chopili hyperprostorové páky a zatáhli.
Netušili, kam letí, ale utekli a z hyperprostoru vystoupili až když jim Síla řekla. Objevili se na rozhraní velké mlhoviny. Jejich senzory jim prozradily, že uvnitř mlhoviny se nachází obyvatelný planeta se dvěma měsíci. Proletěli mlhovinou s úmyslem prozkoumat planetu, doplnit zásoby a opravit poškozenou loď. Senzory odhalily, že na planetě žijí lidé, a objevily i tajemné chrámové komplexy. U jednoho takového komplexu přistáli a překvapilo je, když je někdo vítal.
Po vystoupení je neznámý muž Silou poslal proti zdi. Když se probudili, netušili, kdo jsou ani kde jsou. Už vůbec ale necítili spojení se Silou. Byli zavření v nějaké kobce.
Naštěstí se do kobky dostali lidé Dmi Ata, kteří je osvobodili, posadili na loď, kterou stihli opravit, a poslali pryč z planety. Zmatení unikli, jen pomocí myšlenkového spojení s Dmi Atem proletěli mlhovinou a skokem do hyperprostoru se vrátili do známého vesmíru.

Následky

Oba ztratili vzpomínky a schopnost ovládat Sílu a netušili, kdo jsou. Nakonec se dostali na planetu Mornom, kde se na několik měsíců stali součástí církve Mormonů, než je zachránil Chlouppek s nalezeným Wyrrgym.