Kde je Wyrrgy

Kde je Wyrrgy?: 17. 1. - 22. 2. 4 BBY
Kdo se zúčastnil: Asyrk Aatashu, Chlouppek, Kody-Kann Tonewy, Najib Azhob Orgib, Regid, Ronie, Voh-Jin Sanseator Misto, Wyrrgy
Místa určení: Taris, Nar Shaddaa a Oarlig

Úvod do děje

Při Wyrrgyho pátrání po jeho staré lodi White Fang se po dotyčném slehla zem. Deek se obával, že mu zase hráblo ze Síly, a tak po něm začal v Destiny pátrat a do této akce zapojil i Chlouppka. Ten vzal Regida se SAPem a v Lamomutovi začali své pátrání využitím Chlouppkových kontaktů u NSPD. Po pár dnech ho Alice nasměrovala na informátora jménem Shig Gurge, který mohl něco vědět. Chlouppek se s informátorem spojil, ale ten mu byl ochotný sdělit důležité informace o Wyrrgym pouze osobně na Tarisu a za třicet tisíc kreditů.

Detaily

17. 1. 4 BBY

05:00 Chlouppek, Regid a SAP se vyloupli v Lamomutovi nad Tarisem.
05:23 Lamomut přistál na plošině a Chlouppek se sám podle dohody vydal na místo setkání v podměstí. Regid se SAPem zůstali na lodi.
05:41 Regid z chlupáčova rande neměl vůbec dobrý pocit a rozhodl se se SAPem vyzbrojit a vydat se Chlouppkovi v patách.
05:50 Wookiee vstoupil do podměstí.
06:00 Shig Gurge a Chlouppek se sešli v podměstí pod dvěma zaklíněnými mrakodrapy. Chlouppek pociťoval v okolí nějakou anomálii v Síle.
06:02 Po formalitách Shig prozradil, že Wyrrgy byl při pokusu o získání své staré lodi zajat Anaradem, je držen v jeho sídle na Oarligu a má být popraven jako zlatý hřeb oslav Huttových narozenin.
06:03 Když se Chlouppek od informátora dozvěděl datum Huttových narozenin, Síla ho varovala před bezprostředním nebezpečím a ze zálohy na něj zaútočili tři lovci. Chlouppek vyhodnotil, mylně, že patří ke Gurgemu, kterého použil jako štít proti salvě střel, které informátora rychle usmrtily. Chlouppka do zad trefil roj šipek napuštěných bvaliským jedem a málem ho to přikovalo k zemi. Skitario po něm začal znovu střílet z blasterové rychlopalné rukavice. Chlouppek střely vykryl svým světelným mečem, rychle se skokem přemístil až k němu a sekl po něm.
06:04 Železná pěst se vyhnul a opětoval útok svou vibročepelí. Došlo k několika výměnám útoků, Chlouppek mu úderem pěstí rozdrtil ohryzek a zlomil páteř, ale Skitario stále bojoval. Chlouppek mu tedy zlomil ruku, odzbrojil ho a probodl od podpaží po protější rameno. První Skitario pomalu umíral.
06:05 Druhý Skitario po Chlouppkovi vypálil další salvu šipek, které ho z části zasáhly do hrudi, což ho paralyzovalo natolik, že si nevšiml třetího lovce za zády. Ten po něm vystřelil kunai, která mu prošla zády skrz hruď a za kterou ho pak lovec strhnul k zemi.
06:06 Oba zbývající lovci se přibližovali k ležícímu Chlouppkovi, aby ho dorazili, ale překvapila je střelba od Regida se SAPem, kteří dorazili na poslední chvíli.
06:07 Skitarii byli zahnáni do krytu, ale než stihli začít s protiútokem, z okolí se na jejich pozice začali hrnout rakghoulové, a tak raději vzali nohy na ramena.
06:08 SAP zkontoloval Chlouppka, jestli žije, hodil si ho přes ramena a začal utíkat k východu, kterým se dostali do podměstí. Regid zasypal střelbou první vlnu bestií, ale pak raději sebral kufr s kredity, které byly určené pro informátora, a taky vzal do zajícomutích.
06:11 SAP byl už ve východu a připravoval se zaklapnout za Regidem poklop.
06:12 Nejrychlejší rakghoul doběhl Regida a skokem se mu zakousl do levé ruky. Zuby neprošly šupinami, ale strhl ho na zem. Regid ho několikrát majznul kufrem po hlavě, ale kufr se rozbil a vyletěl mu z ruky. Ruku mu tedy vrazil okem do hlavy, čímž bestii zabil. Vyprostil se zpod ní a po čtyřech se dobelhal do východu dřív, než ho dohnal zbytek rakghoulů, a SAP za ním zavřel.
06:28 SAP, Regid i Chlouppek se dostali na Lamomuta.
06:33 Chlouppek byl připoután na ošetřovně a Regid se s pomocí holografické VI Samiho pustil do první pomoci. SAP odlepil loď od země a urychleně vyrazil do vesmíru.
06:34 Lamomut opustil planetu, ale hned na orbitě na něj zaútočily tři lodě Skitarii.
06:44 SAP se snažil kličkovat v nepřátelské palbě, ale nakonec to koupili z iontových kanónů tak, že Lamomut přišel o šťávu a nebýt nouzového okruhu a přepěťové ochrany, která zachránila jádro, byli by odkázáni na milost a nemilost. Regid se vrhnul do strojovny, aby zrestartoval jádro a oni mohli utéct do hyperprostoru.
06:47 Jedna z lodí Skitarii se připoutala k Lamomutovi magnetickou harpunou a připravovala se k napojení na airlock. Regidovi se ale podařilo nahodit jádro, a tak SAP zatáhl za páku hyperprostoru a Lamomut skočil do bezpečí. Připoutaná loď se škubnutím a utrhnutím harpuny roztočila tak rychle, že z přetížení pilotovi vytekl mozek nosem.
Trojice se vydala kvapně směrem na Nar Shaddaa, dokud byl Chlouppek ještě naživu.
06:50 Regid se šel vysrat.
06:59 SAP vyndal z chlupáčova těla většinu šipek a zjistil, že fungovaly jako vysílač pro loveckou hledačku.
07:15 Regid kontaktoval Ronieho, kterému pověděl, co se stalo, a poprosil ho, aby se na ně připravil.
17:20 Lamomut přiletěl na Nar Shaddaa.
17:25 Loď přistála a posádka s marodem na nosítkách naskočila do přistavené černé dodávky.
17:42 Vystoupili před hospodou Modrý Mandalor, kde na ně už čekala Emily.
17:44 Maroda v kritickém stavu donesli až na sál, kde si ho vzal do parády Ronie.

18. 1. 4 BBY

Operace skončila, Chlouppek byl stabilizovaný a spal. Ronie si šel taky lehnout a Regid zavolal na Atalay, aby o jejich šlamastyce pověděl ostatním. Kody, Asyrk, Voh-Jin a Najib tam nechali Scaryho, ať hlídá, a na palubě Růžového sršně se kvapem vydali na Nar Shaddaa.

20. 1. 4 BBY

Sršeň přistál na Nar Shaddaa, a protože znal cestu, Najib je odvedl do Modrého Mandalora. Tam se přivítal s Emily obětím a polibkem, čímž ji pro Kodyho učinil neviditelnou. Ti, co se neznali, se seznámili a všichni pak netrpělivě čekali, až se chlupáč probere a řekne jim, co se vlastně stalo.

21. 1. 4 BBY

Chlouppek se probral, zahnal sušák Pažoutem a ostatní se konečně dozvěděli, co se vlastně na Tarisu přihodilo. Pověděl jim, že na něj zaútočili lovci se symbolem ozubeného kola a lebky, které Ronie identifikoval jako Skitarii. Měli za to, že je na něj poslal Anarad, ačkoliv to bylo úplně jinak. Dál pak chlupáč vypověděl, že podle informátora mají na Wyrrgyho záchranu čas jen do 22. 2., a hned předhodil nápad, jak se dostat do Huttova paláce. Společně s ostatními plán doladili a skupina, která přiletěla z Atalay, nasedla na Sršně a vyrazila s předstihem na Oarlig, aby se ujistila, že Gurge nekecal. Marod se musel dávat ještě chvíli dohromady a Ronie zatím pro Regida připravoval falešnou identitu mandalorianského lovce.

22. 1. - 13. 2. 4 BBY

Posádka Sršně přistála na Oarligu a rychle zjistila, že Gurge nelhal. Příprava Huttových narozenin s popravou Wyrrgyho, která měla být vrcholem celé oslavy, byla v plném proudu a palác najímal dost pomocných sil, aby se tato velkolepá věc stihla. Najib dal zbytku na Nar Shaddaa vědět, že jejich plán platí, a Kody, Voh-Jin a Asyrk zatím projížděli nabídky práce, které by jim nejlépe padly, aby se mohli infiltrovat do paláce.

14. 2. 4 BBY

Voh-Jin s Najibem šli na přijímací pohovor do palácového přístavu. Svými dovednostmi zaujali a byli okamžitě přijati. Dostali flek pro Růžového sršně, začali pracovat na lodích Anhuru a dostali přístup i do servisních tunelů.
Asyrk dorazil na přijímací pohovor do palácové kuchyně. Také neudělal ostudu, byl přijat a snažil se co nejvíc, aby si šéfkuchař všiml jeho cukrářských dovedností.
Kody na to šel jinak, zakryl si tetování make-upem a vyrazil po klubech v Kančím hnízdě. V jednom z nich se přihlásil jako amatérský stand-up komik. Měl veliký úspěch a majitel klubu mu nabídl kontrakt na každý den až do Huttových narozenin.

15. 2. 4 BBY

Najibovi se podařilo nabourat do palácové databáze a připsal do ní Qida se SAPem, které měli celou dobu na Sršni. Droidi se servisními tunely dostali až do paláce, kde začali mapovat celý prostor.
Voh-Jin byl přidělen na servisování Bílého tesáka.

16. 2. 4 BBY

Regid s identitou mandalorianského lovce přivezl na Oarlig Chlouppka jako vězně. Byl přivítán jako král a po předání Chlouppka mu byl nabídnut nejlepší apartmán v paláci a slíbena bohatá odměna v den Huttových narozenin. Chlouppek dostal po předání od Anarada pořádnou nakládačku a byl uvězněn několik cel od Wyrrgyho. Hutt sice očekával nějakou levárnu, ale nedal to na sobě znát.
Regid trávil čas poflakováním se po Kančím hnízdě a v jednom z barů narazil na Mandalorianku Dagimar. Spřátelili se, ačkoliv ona poznala, že není skutečný Mandalorian.
Wyrrgy dostal po týdnech konečně pořádně jídlo, protože Anarad se rozhodl popravu trochu okořenit a měl v plánu postavit proti sobě oba bratrance v souboji na život a na smrt.

18. 2. 4 BBY

Asyrk v kuchyni skromně oslavil vlastní narozeniny a šéfkuchař se ho nenápadně zeptal, jestli by si nechtěl přivydělat prací na narozeninovém dortu. Asyrk souhlasil.
Sivrak si všiml na chodbě procházejícího SAPa a vzpomněl si, že takového měl Anarad jen jednoho a krátce, a to v paláci na Nal Hutta, kde mu ho před pár lety i s Perlou nicoty ukradl nějaký Wookiee, jehož totožnost nezjistili a který měl pravděpodobného komplice v jednom Barabelovi a dalším Wookiovi. Dal echo svým lidem, kteří SAPa vyřadili iontovým výstřelem a odtáhli ho na droidí mučidla. Sám upozornil Anarada na svůj nález. Anarad si dal indicie dohromady a došlo mu, že SAPa před lety ukradl právě Chlouppek, jehož přivedl jeho barabelský kumpán, momentálně čestný host v paláci. Dal příkaz vytáhnout z robota všechno důležité a začal upravovat svůj narozeninový plán. O svém zjištění ale ještě veřejně nemluvil. SAP si na mučidlech nechal dobrovolně usmažit paměťová centra, aby tajemství skupiny nepadla do Anaradových pracek.
Kody sledoval vytipované osoby z paláce a podle jejich řeči těla dával dohromady, jaká je kolem Anarada atmosféra a jestli něco neznačí, že se ženou do průseru. Šikovně vytáhl z několika důležitých členek personálu celý oficiální a tajný harmonogram narozenin, takže se podle něj mohli s předstihem připravit.

20. 2. 4 BBY

Regid se, netuše, že jeho krytí bylo odhaleno, stále poflakoval s Dagimar a reálně přemýšlel o tom, že po této akci sekne s divnodobrodrůžama pro Wyrrgyho a trhne se s ní.
Kody, Voh-Jina a Najib pokračovali ve svých rutinách. Asyrk začal pracovat na narozeninovém dortu a seznámil se s Barnabášem, dodavatelem luxusních přesliček.
Když se Regid s Dagi vraceli večer opilí do jeho apartmá, zabloudili v paláci a dostali se až k harému, kde byli svědky toho, jak Sivrak przní dětské otrokyně. Regid viděl z první řady, čím si musela procházet od mala Kaily, a vystřízlivělý se rychle zdekoval i se svým doprovodem.

21. 2. 4 BBY

Regid nemohl dostat z hlavy, čeho byl minulou noc svědkem. Ani Dagimar se z toho nemohla vzpamatovat a přiznala Regidovi, že ví, že se za Mandaloriana jen vydává. Regid čekal, kdy ji bude muset zastřelit, ale ukázalo se, že ho nechce prásknout. Chtěla zabít Sivraka, s čímž neměl problém. Problém měl s tím, že ho chtěla zabít příští den ráno a utéct společně z Oarligu. Snažil se jí to vymluvit, že bude lepší příležitost, ale neměl jak ji přesvědčit, aniž by prozradil, kdo ve skutečnosti je a co tam pohledává. To tajemství si nechal pro sebe a jen jí odkýval, že jí pomůže, aby ji měl aspoň trochu pod kontrolou, a dost ho nalomilo, když mu Dagi přiznala, že k němu něco cítí.

22. 2. 4 BBY

02:00 Asyrk s ostatními poskoky dokončil řeholi na dortu, rozloučil se a odešel z kuchyně. Díky informacím od Najiba ale umístili dort tak, že stál před ventilační šachtou, která byla dortem zakrytá před zraky kamer.
02:30 Asyrk začal opatrně pronášet ventilační šachtou k dortu veškeré potřebné vybavení.
03:11 Asyrk zespoda nasázel do dortu arzenál a sám se do něj schoval.
04:40 Regid si přivstal, aby se rozmyslel, co se stále spící Dagimar.
05:00 Regid nastavil svůj blaster na omračující mód a střelil s ním Dagi ho hrudi. Nechtěl riskovat, že svou touhou po spravedlnosti dojebe jejich záchrannou akci.
05:10 Oblečený Regid za sebou zamknul, aby Dagi nemohla ven, až se probere, a vydal se na brzkou snídani.
11:00 Kody s Voh-Jinem se usadili na tribuně arény.
11:20 Kolem Kodyho proletěl Qido nabízející pi'kádory. Kody si objednal čtyři - dostal dva skutečné a dva falešné, rohlíky, v nichž byly nacpané jeho světelné meče.
11:30 Qido se zastavil u Voh-Jina a podal mu také čtyři pi’kádory, přičemž v jednom byl rovněž schovaný světelný meč.
11:50 Regid se usadil ve VIP sekci Anaradova lóže.
12:00 Anarad vjel na svých repulzorových saních do lóže arény a byl přivítán diváky na tribunách i VIP hosty v lóži. Najib vše bedlivě sledoval na kamerách.
12:10 Dort s Asyrkem byl po skončení potlesku dotlačen do lóže, kde si ho Anarad s nadšením prohlédl a rukou kus odtrhl, aby ochutnal. Málem se u toho bodl do ruky o Asyrkův vibromeč schovaný uvnitř.
12:15 Hry uspořádané Anaradem byly zahájeny a písek arény začal být zkrápěn krví bojovníků.
12:20 Kody z levé tribuny spíš než hry sledoval okolí a snažil se odhalit případné podezřelé chování osob. Voh-Jin dělal na protější tribuně totéž.
14:58 Platforma uprostřed arény sjela dolů a Sivrak začal proslov uvozující poslední a hlavní souboj dne. Najib zkontroloval Qida a Bílého tesáka s Růžovým sršněm, aby si potvrdil, že jsou obě lodě schopné odletu.
15:00 Platforma se zvedla zpět a stáli na ní Wyrrgy s Chlouppkem. Na Regidovu hlavu začalo mířit deset blasterů a kopí. Anarad se začal ďábelsky chechtat.
15:02 Anarad všem odhalil, že o ubohém plánu na záchranu Wyrrgyho dávno ví, a nechal na obrazovce promítnout živý přenos, při kterém byl roztaven SAP. Chlouppek zaskřípal zuby a i když šlo jen o robota, bylo mu ho líto.
15:05 Hutt dal povel k zahájení souboje Chlouppka s Wyrrgym, jinak popraví všechny, ale než stihl kdokoliv cokoliv udělat, nad arénou se prohnala loď a z ní bez výsadkářského vybavení vyskákalo šest Skitarii, kteří bez prodlení zaútočili na Chlouppka.
15:06 Anaradovi muži začali střílet po Skitarii, Chlouppek s Wyrrgym se začali bít o své životy a Asyrk využil momentu překvapení. Vyskočil z dortu a vrhl se na strážce ohrožující Regida. Regid nelenil a pustil se do nich taky.
15:07 Regid byl vysvobozen z obklíčení a sotva stihl uskočit Anaradovi, který ho málem rozdrtil pod svým tělem. Všiml si prchajícího Sivraka, na nějž upozornil Asyrka, který po něm mrštil vibrohvězdici. Ta majordomovi uřízla nohu pod kolenem a on padl skučící k zemi. Regid se dokutálel k dortu a vytáhl z něj sekeru.
15:08 Z tribun do arény seskočili Kody s Voh-Jinem a snažili se meči prosekat k neozbrojeným chlupáčům uprostřed. Regid s Asyrkem se pustili do Anarada a ačkoliv do něj sekali, seč jim síly stačily, Hutt měl výdrž a oni se museli mít velice na pozoru, aby je nezabil jedním úderem.
15:10 Uprostřed arény pokračovala mela. Asyrk usekl Anaradovi jednu ruku a Regid s výskokem zasekl sekeru Huttovi mezi oči. V zuřivosti Huttovi rozsekal hlavu a když otřel krev, kývl na Asyrka, ať jde zbytku pomoc do arény, že on se hned připojí.
15:11 Asyrk pobral vybavení a s pomocí svého kabátu doplachtil do arény, kde předal Chlouppkovi jeho světelný meč. Z další prolétající lodě vyskákalo dalších šest Skitarii. Regid zatím sledoval krvavou čáru, které vedla dovnitř Huttova paláce.
15:13 Najib navrhl rychlý ústup a odemkl Huttův zvěřinec, aby vytvořil ještě větší bordel, v němž by mohli ostatní zdrhnout.
15:14 Regid dohnal Sivraka. Vyměnil si s ním pár slov, pak ho od anusu rozřízl až k hrudnímu koši, plivnul na něj a nechal ho tam chcípnout. Rychle se pak zvedl a rozeběhl se k apartmánu, kde ráno nechal Dagi.
15:15 Skupině v aréně se podařilo zabít pět Skitarii, ale už byli se silami v koncích. Přes Anaradovy stráže a příšery se rozeběhli k východu, ale v něm stál velký rancor a nehodlal je pustit.
15:16 Všichni se připravovali na nebezpečný střet s predátorem, ale Asyrk to vyřešil jednoduše: odjistil bandalír granátů a hodil ho rancorovi k aportování. Rancor bandalír poslušně chytil a polkl.
15:17 Rancor se rozletěl po okolí a po všech. Skupina byla celá od krve a zbytků, ale přes rancorovy ostatky dál utíkali palácem ven do přístavu.
15:18 Regid vběhl do apartmánu a volal Dagimar. Hodlal ji vzít s nimi a vše jí vysvětlit, ale našel ji nehybnou se zalomenou hlavou a zapadlým jazykem. Jako praštěný tam zůstal nehybně stát, uvědomuje si, že ji nechtěně zabil.
15:20 Skupina se dostala do lodí, ale po přepočítání zjistili, že chybí Ještěrka. Chlouppek zavelel, že na něj počkají, a před kocábkami drželi obranný perimetr. Najib a Wyrrgy za kniply lodí počítali vteřiny.
15:21 Regid se vzpamatoval, pohladil Dagi po studené tváři a rozeběhl se k přístavu.
15:25 Už chtěli odletět, když se u Růžového sršně objevil Regid, naskočil a jak Sršeň, tak Bílý tesák vzlétli k obloze.
15:28 Na oběžné dráze se jim na zadky zavěsily lodě Skitarii, které je nenechaly vydechnout
15:30 Skokem do hyperprostoru opustili soustavu a zamířili do Neznámých regionů.

Skupina musela provést několik hyperprostorových skoků, než se jim podařilo setřást pronásledovatele. To se jim povedlo až v sektoru Větší Plooriod.

Následky

Wyrrgy získal zpět svou milovanou loď a spolu s Chlouppkem přišli o rodinnou nemesis.
Regid se na lodi nervově zhroutil a smrt Dagimar si nikdy neodpustil. Kody začal přemýšlet o tom, že si odstraní tetování z hlavy. Chlouppek se pomodlil za duše těch, kteří padli, aby oni mohli žít, a ještě před mezipřistáním na Idigaro se s Regidem a Asyrkem strašně ožral. Skitarii si připsali další selhání a sejmutí Chlouppka začali brát osobně. Kančí hnízdo zůstalo v provizorní správě Anaradova majordoma Cortesia, který ho udržoval, dokud ho i s Anaradovou organizací nepřevzal Deek.