Kauchiir

Kauchiir byl Wookiee z Kashyyyku, senátní gardista a později člen posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 56 BBY v Kepitenochanu do rodiny zchudlé větve rodu Cherwooků a už jako malý toužil po slávě. Jako nejjednodušší způsob, jak se k ní dostat, viděl službu u milice, pročež nastoupil na vojenskou akademii ve Rwookrrorro a snažil se tak, že brzy zaujal své instruktory. Ti ho po zralé úvaze doporučili jako kandidáta na nového gardistu k senátoru Yaruovi a Kauchiir nabídku samozřejmě přijal. Přestěhoval se na Coruscant, nastoupil na nadstandardní výcvik u bývalého kapitána gardy Zaatara a později posílil jednotku chlupatých gardistů pod velením kapitána Bulgurra. Senátora Yaruu strážil až do konce války klonů, ale nezahálel ani ve chvílích volna: to pak pomáhal strážcům pořádku, například Casu Mellovi, s potíráním organizovaného zločinu.

Občanská válka

Během převratu byl mimo službu, takže se vyhnul masakru v Senátu, ale zas takovou radost z toho neměl. Když navíc dorazily zprávy o zrůdnostech páchaných na Kashyyyku, neváhal a společně s Merumeccu a Tarbowem uprchli do spodních pater ekumenopole, kde se zbavili svých brnění i zbraní a snažili se splynout s plebsem. Stihli to na poslední chvíli, protože vzápětí byli obviněni ze smyšlených zločinů a bylo po nich vyhlášeno pátrání. Byli si však navzájem velkou oporou a společně to celkem zvládali.
Po dvou letech živoření a neustálého strachu se na ně usmálo štěstí v podobě geonosanského technika, který jim pomohl vytvořit nové identity a nafingovat smrt. Pátrání tím sice nezastavili, protože to byl oblíbený trik všech disidentů a upřímně řečeno to Cvic'Blac trochu odflákl, ale pomohlo jim to sehnat práci v jenom z nesčetných skladů kdesi poblíž sléváren, kam sice nechodilo slunce, ale ani moc imperiálních hlídek. Kauchiir pracoval, podařilo se mu zjistit, že zbytek jeho rodiny zemřel při zničení Kepitenochanu, a projevil zájem přidat se ke kashyyyckému odboji, aby je pomstil.
Na Coruscantu nicméně strávili ještě dalších sedm let, až v roce 10 BBY se Tarbowovi podařilo kontaktovat Rokta Jengase, svého bývalého zaměstnavatele, a sjednat dopravu z planety na Alaris Prime. Kauchiir se tak na palubě Vylízané vopice dostal na Alaris Prime, a to sice bez Merumeccu, ale zato s její matkou. Společně se nějakou dobu ukrývali v lesích s trandoshanskou disidentkou Hesskou, ale nakonec byli lapeni a nahnáni do fabrik, přičemž měli velké štěstí, že v nich nikdo nepoznal pohřešované senátní gardisty z hlavního města. Vyhnuli se tak implantaci inhibičního čipu, a to až do chvíle, kdy je tři týdny po zničení Hvězdy smrti imperiálové nakládali na transporty.
Tam se sice znovu setkal s Merumeccu, ale vidina očipování a práce na novém hrůzném projektu Impéria nebyla nijak růžová, takže byl tuze rád, když je při mezipřistání v Táboře 52 zachránil kashyyycký odboj pod vedením Šošonského krále. Na základně v mlhovině Tyyyn se pak společně s Tarbowem shodli na tom, že zbylí gardisté by měli držet pohromadě, a tak následovali Merumeccu na loď kapitána Simbaccy.
Na Jolly Jediovi sice moc senátorů nebylo, ale vycvičených vojáků, co uměli střílet, si tam vážili tak jako tak a Kauchiir byl tedy víc než jen jeden ze tří posledních chlupatých gardistů ve vesmíru. Pomáhal s výcvikem těch, co o to stáli, ve volbách nového kapitána po závodech na Raxusu Prime dal svůj hlas Tarbowovi a byl poněkud rozpačitý z toho, jak otevřeně s ním flirtuje těhotná Borroro. Když pak pochopil její situaci, přestal se vysloveně aktivně bránit a i když ho její historie pořád trochu odrazovala, byl ochotný stát se někdy v budoucnu náhradní otcovskou figurou pro Rumbaccu.
10. 4. 1 ABY šel Merumeccu za svědka, svatbu si náramně užil a ani v následujících měsících mu nic nechybělo.

d20

Soldier 5 / Senate Guard 3
Intimidate +12, Demolitions +10, Sense Motive +8, Tumble +8, Knowledge (Coruscant, streetwise) +6, Spot +6, Gather Information +5
Headstrong, Point Blank Shot, Heroic Surge, Combat Expertise, Far Shot, Armor Familiarity, Precise Shot