Kassany

Kassany byla togrutská lovkyně lidí, členka Blaster Babes. Měla hnědé oči, kůži žluté barvy a na hlavových ocasech červené pruhy. Postavou byla průměrná a nosila normální oblečení, takže v jakémkoliv davu zapadla. Povahou byla usměvavá, v určitých situacích trochu neřízená střela a nesnášela otrokáře. Byla to specialistka na výbušniny, techniku a počítače. Pro spolek zajišťovala veškeré vybavení, od jeho nákupu až po opravy.

Životopis

Před rozkazem 66

Narodila se roku 46 BBY na Kirosu a už od dětství tíhla k technice, ať to byly počítače nebo nejrůznější technické vychytávky.
Když byla dospělá, začala pracovat jako kontrolní technik v opravářských docích vesmírných lodí.
Během klonových válek byla planeta obsazena Konfederací nezávislých systémů a doky, ve kterých pracovala, byly násilně zábrany a zkonfiskovány. Na jejich místě vznikla základna CIS. Během několika měsíců zažila drsné zacházení nejen od separatistů, ale také od členů Zygerrianského otrokářského impéria, načež byla s mnoha dalšími obyvateli Kirosu odvezena na Kadavo. Zachránily ji až republikové jednotky, díky nimž se vrátila na Kiros a podstoupila vojenský výcvik u klonových vojáků. Následně se zapojila do klonových válek a naučila se používat a vyrábět nejrůznějších bomby a další vojenskou techniku.

Občanská válka

Po vyhlášení Impéria chtěla pokračovat ve své vojenské kariéře, ale nebyla přijata do Imperiální armády. Přestěhovala se na Nar Shaddaa, kde vyzkoušela několik zaměstnání, ale uvědomila si, že návrat k normální každodenní stereotypní práci není pro ni to pravé.
V roce 18 BBY se dostala do gangu, kde pracovala jako technik. V následujícím roce se seznámila s Lauwlyamurry a Chosy Nauwe, načež se přidala k jejich skupině.
Když se v roce 10 BBY k Blaster Babes přidala Lassilla Theemu, přivítala Kassany novou členkou s nadšením a staly se z nich dobré kamarádky.
V roce 2 BBY se účastnila společného lovu na Korrtona Bhose. Během mise byla Chosy postřelena a o několik hodin později na následky zranění zemřela. Kassany pote několik dní zůstala s Lassilou a utěšovala ji. Když se Lassilla od skupiny distancovala, byla Kassany smutná, ale chování své kamarádky pochopila.
Zhruba v polovině roku 0 ABY Kassany s Lauwlyamurry došly za Lassillou s žádostí, aby se vrátila ke skupině. Zabračka souhlasila, a tak se skupina opět v celé síle podívala na Okamar, kam je poslal Deek, parťák Lawlyna bratra. Měly zachránit jeho známého, ale povedlo se jim to až poté, co dorazila další skupina dobrodruhů.
Po úspěšném zakončení mise se Blaster Babes na nějaký čas znovu rozdělily a Kassany se vrátila na Nar Shaddaa, kde společně s Lauwlyamurry pokračovala v lovení odměn.