Karrotka

„Jestli sem zavítá Jednorannej kulomet, budeš se hodit, beru tě!“
- majitel klubu U růžové kočičky při najímání Karrotky

Karrotka byla zrzavá, skoro až oranžová Wookiee z Nar Shaddaa, prostitutka, pasačka katarnů a později členka posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se roku 35 BBY v Morporku na Nar Shaddaa a v tamním slumu náležitě strádala. Ačkoliv jí rodiče často tvrdili, že je možná právoplatnou dědičkou kashyyyckého trůnu, protože ji našli jako nemluvně u mrtvol turistů z Kashyyyku, nespoléhala na to a už jako malá začala do rodinného rozpočtu přispívat vysloveně nearistokraticky - nejprve krádežemi, ale ve čtrnácti se nechala zaměstnat v klubu U růžové kočičky. I její adoptivní rodiče pak někdo zamordoval, ale celkem rychle se s tím smířila a našla si oporu v Zylvarrovi, starším Wookiovi rovněž z Morporku, který U růžové kočičky chvíli dělal vyhazovače.
Ještě během války klonů se na ni ale usmálo štěstí, ona vyhrála slušnou sumu od jednoho opilého lovce odměn a rozhodla se, že se se Zylvarrem podívá na domovskou planetu své rasy, kde by mohli oba najít nějakou slušnější práci. Jednoranného kulometa tak nikdy nepoznala, protože na začátku roku 19 BBY se na lodi kurýra Pastara dostali do Kachirha, kde se však jejich cesty rozešly. Karrotce byla nabídnuta práce pasačky katarnů za jednoho lempla, co usnul na pastvě, a ona s radostí přijala, načež kolegům nedala spát.1 Katarny pásla (a starým povoláním si občas přilepšovala) až do bitvy o Kachirho, pak se před zradou klonů skryla v lesích s Bearrem,2 Rimmrem a dalšími a snažila se tam přežít.

Občanská válka

Dařilo se jí to celkem dlouho, ale roku 10 BBY byla zajata, odvedena do tábora a očipována. Tři týdny po zničení Hvězdy smrti pracovala v Táboře 52 a okopávala kashyyycký chmel, když ji zachránil kashyyycký odboj vedený Šošonským králem. Na jeho základně v mlhovině Tyyyn se pak znovu setkala se Zylvarrem a společně se rozhodli zkusit štěstí u povstalecké buňky kapitána Simbaccy. Tam nemusela ani okopávat chmel, ani šlapat, ale nacházel se tam jenom jeden jediný katarn, což ji příliš neuspokojovalo. O to rychleji však podlehla návrhům jeho páníčka, ženatého, ale taky svalnatého dragouna Karrazina, a zanedlouho tvořili zvláštní pár.
Koncem dubna už byla i těhotná, doufala, že se Karrazin rozvede a vezme si ji, a dokonce pro něj jako jediná hlasovala ve volbách nového kapitána po závodech na Raxusu Prime. Přesto jí jasně vysvětlil, že to nepřipadá v úvahu, protože by tím ohrozil své už tak dost mizerné šance na dědění vesnického trůnu. Slíbil ale, že se o ni i malou postará, když na něj bude hodná a nebude moc prudit jeho manželku, a ona mu to věřila. Když se na lodi kvůli kapitánově svatbě zastavily Karrazinovy dcery Kerrchak a Korrak, Karrotku jim představil a ony ji celkem vzaly.
5. 5. 1 ABY se jí za asistence Warfarrina narodila dcera Karrkulka a Karrazin se sice do rozvádění stále neměl, ale o malou se zajímal mnohem víc, než by bylo u dragounů obvyklé.

d20

Scoundrel 2 / Fringer 2
Bluff +10, Handle Animal +8, Gather Information +7, Intimidate +7, Entertain (dance) +6, Escape Artist +6, Knowledge (Nar Shaddaa) +6, Profession (katarn herder, prostitute) +6, Sleight of Hand +6
Street Smart, Animal Affinity, Endurance
Contact