Karrazin

[„Nechceš být radši můj? Dám ti takovouhle kopu cukru!“]
- Karrazin na Juráška

Karrazin byl hnědý Wookiee z Kashyyyku, dragoun, fanoušek Hromosvodů a pozdější člen posádky Jolly Jedie. Nebyl moc chytrý, ale když se proti něčemu rozjel, málokdy to přežilo.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 408 BBY v Zhamberrku a rychle zjistil, že si víc rozumí se zvířaty včetně pavoukomutů než s ostatními chlupáči. Místo střední školy tedy nastoupil na vojenskou akademii ve Rwookrrorro a stal se jedním z dragounů, co jezdí na katarnech, mávají kopím a střílí otrokáře, což mu docela šlo. Letmo zkusil i pilotní kurs, ale to už mu šlo výrazně méně a nakonec se vrátil ke katarnům.
V roce 190 BBY se oženil s Ferrmatou, která byla sice pěkně ošklivá, ale teoreticky jí patřila půlka Karrambaculleku, tak to překousl.1 Její bratr Churr však odmítal umřít na lovu a navíc měl svého nástupníka na trůně zajištěného, a tak Karrazin ostrouhal. S manželkou se kvůli její práci odstěhoval do Kachirha, kde se jim narodily dvě dcery, Korrak a Kerrchak, ovšem jakmile odrostly, ti dva se poklidně rozešli a již nikdy spolu nesdíleli lože. Ferrmata pokračovala v práci pro gildu Claatuvac, kde dělala něco s počítači, Karrazin dostal v roce 110 BBY nabídku stát se součástí jízdní stráže krále Grakchawwy a jen díky ní se neodstěhoval kamkoliv jinam.2 Své povinnosti pak plnil svědomitě a byl na svůj post náležitě hrdý, i když mu štěstí nepřálo a on si zpravidla vylosoval nejhorší pozici ve formaci.3
Po boku krále se účastnil i bitvy o Kachirho, přežil ji a následně dokonce stihl včas prchnout do lesů.

Občanská válka

Prvních pár dní doprovázel krále v exilu, snažil se kontaktovat své dcery a začít s nimi podnikat akce proti novým okupantům, ale navzdory společné podpoře kashyyyckého odboje se potkat nestihli a král zanedlouho padl. Karrazin následně vyjel po Snurrkově boku v bitvě u Krákavé skály a byl jedním z těch, co se jim se štěstím podařilo masakr přežít.
I s katarnem se po zběsilém ústupu dostal na odbojovou základnu v mlhovině Tyyyn, kde se rychle zabydlel a odkud několikrát vyrazil na menší partyzánské mise. Rovněž tam poprvé viděl Juráška a začal si strašně přát terentateka vlastního, protože katarn mu prostě nestačil.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti se účastnil nájezdu na Tábor 52, kde pomohl osvobodit spoustu otroků včetně své ženy. Radši než ji však viděl kapitána Simbaccu, který ho sice tak trochu připravil o trůn, ale zároveň měl prý v posádce jednu holku, co ví o terentatecích úplně všechno. Karrazin v tom viděl příležitost, jak si jednoho pořídit, a bez váhání podal žádost o přeložení, přičemž za sebe hned našel několik náhradníků z řad zachráněných otroků.
Ačkoliv záhy zjistil, že to se získáváním terentateka nebude zas tak horké, na palubě už zůstal, i když z přítomnosti své manželky v posádce rozhodně nebyl nadšený. Její vysoká funkce ho dost prudila a nejednou se s ní dal do slovní potyčky, kdy ho uzemnila až výhružkou, že jejich dcerám prozradí, že je Zhamberrák.4 Jediný, s kým se na lodi víc bavil, byla Karrotka, která se mu starala o katarna a která mu po troše flirtování podlehla. Koncem dubna téhož roku už byla i těhotná a doufala, že se rozvede a vezme si ji, ale Karrazin jí jasně vysvětlil, že to nepřipadá v úvahu, protože by tím ohrozil své už tak dost mizerné šance na dědění vesnického trůnu. Slíbil ale, že se o ni i malou postará, když na něj bude hodná a nebude moc prudit jeho manželku, a ona mu to věřila.
9. 4. 1 ABY, když už byli oficiálně rozpoznaným, i když ne většinově tolerovaným párem, se na lodi kvůli kapitánově svatbě zastavily Karrazinovy dcery Kerrchak a Korrak, on je radostně přivítal a Karrotku jim představil. Ani jedna nebyla nadšená, ale zároveň je to nepřekvapilo, přičemž on ani ve víc nedoufal.
5. 5. 1 ABY se mu narodila třetí dcera, Karrkulka, a i když se stále nehodlal rozvádět, zajímal se o ni víc, než kdokoliv čekal.

d20

Soldier 6 / Elite Trooper 3
Ride +18, Intimidate +16, Handle Animal +12, Tumble +7, Climb +6, Pilot +5
Cosmopolitan (Ride, Handle Animal), Dodge, Mounted Combat, Point Blank Shot, Ride-by Attack, Precise Shot, Spirited Charge
Weapon Focus (spear)