Karboorra

Karboorra byl Wookiee z Kashyyyku, hospodský v mikroknajpě Růžek.

Historie

Narodil se roku 312 BBY v Karrambaculleku, kam se dva roky předtím přestěhovali jeho rodiče. Rád se motal v kuchyni, když máma vařila, a ačkoliv se ho otec snažil vést k lovu a podobným chlapským věcem, trávil většinu volného času u sporáku. Zkoušku dospělosti však splnil, a tak mu otec dál v rozletu nebránil a on nastoupil na brigádu v karrambacullecké pekárně. Spíš než pečivo ho ale zajímaly jiné možnosti využití škrobu, začal vařit vlastní šiškové pivo a v roce 283 BBY získal od náčelníka Hurrdurra povolení k otevření vlastní hospůdky.
Ta nebyla velká, ale brzy si získala své štamgasty a Karboorra si neměl na co stěžovat. Krobarr i Chachar nejen že nikdy neměli problém s placením, ještě sem tam pomohli s údržbou nebo v kuchyni, a občas tam pohostil i samotného náčelníka. Když na vesnický trůn v roce 66 BBY dosedl Churr, byl ostře proti tomu, aby se jen kousek od jeho sídla podporoval alkoholismus, ale než ji stačil zakázat, přišel Karboorra s protinávrhem: produkci šiškového piva značně omezil, začal rozlévat jen mírně kvašenou limonádu z jehličí a z knajpy se stal spíš takový filosofický koutek, který už náčelníkovi tolik nevadil.
Když se v prvním roce války klonů ve vesnici znovu stavili Champbacca s Jessicou, byl to on, kdo spatřil rusovlásku mizet v Rafficově podniku a nasměroval za ní Simbaccu, který ji sháněl. Následný nájezd otrokářů přežil Karboorra bez úhony, stejně jako všechny další včetně řádění klonů během událostí kolem rozkazu 66.
V roce 1 BBY padl do zajetí, byl odveden do Tábora 52 a tam upracován k smrti.