Kampperelan

Kampperelan byl řídce osídlený zemědělský svět v sektoru Dona Laza v Expanzích. Obíhal relativně blízko své hvězdy, takže tam panovalo subtropické klima s pravidelnými obdobími dešťů. Většinu povrchu tvořily nížiny, které přibližně desetitisícová populace kolonistů využívala k pěstování rýže a sóji, ale nacházelo se tam i pár kopců, většinou porostlých hustou, ekonomicky méně významnou vegetací.

Historie

Planetu kolonizovali už v roce 1650 BBY Nazzarové z nedaleké planety Nazzri a rychle tam vybudovali svou nejproduktivnější agrární kolonii. Kromě vývozu kvalitních potravin nebyla ani nadále ničím zajímavá a imigraci z okolního vesmíru aktivně brzdili nábožensky založení kolonisté.
V posledních měsících války klonů tam Konfederace nezávislých systémů testovala nové defolianty, zničila drtivou většinu vegetace a zahubila nespočet domorodců. Když to zjistil Wyrrgy, rozhodl se přidat k jednotkám generála Con-Denyzze, který se snažil separatisty z planety vyštípat a který v něm na tamním bitevním poli také poprvé vycítil schopnost ovládat Sílu. Republikový protiútok, při němž zemřel kapitán Wulf, byl úspěšný, ale Denyzzova flotila pak putovala dál a o rekultivaci se starali pouze místní s pomocí církve, bez podpory Republiky.
Kolem bitvy o Yavin už byla rýžoviště z velké části obnovena a pracovaly na nich opravené vraky konfederační techniky. Mistr Denyzz se nadále těšil velké úctě a když se tam začátkem dubna ukázal jeho klon, vzbudilo to mezi domácími vlnu nadšení, že je opět přišel chránit před zlem. Místo toho si ale jenom nechal zaplatit pár panáků saké, ukázal některým vyvoleným svůj zelený světelný meč a táhl dál.
18. 4 1 ABY se na orbitě kvůli nabrání zásob zastavil Limbus a když se tím pověřená inkvizitorka dozvěděla o nedávné návštěvě, nastražila na mrtvého mistra Jedi past. Plán jí ovšem překazila skupina rebelek, které ji zajaly a které později přiměly Limbus se stáhnout a zkusit to někde jinde.
Nazzarové pak museli opravit přistávací plošiny v hlavním městě, ale jejich životy pokračovaly nerušeně dál, s obnovenou vírou v to, že jim Denyzz i příště určitě někoho pošle.

Rodáci