Kamika

Kamika byla miralucká prostitutka z Nar Shaddaa, která dala Demonbaccovi přezdívku Chlouppek.

Historie

Narodila se roku 113 BBY do funkční rodiny, která ji milovala, a Kamika znala jen blahobyt.

093800.jpg

Roku 99 BBY spolu letěli na rodinnou dobrodružnou dovolenou s přestupem na Nar Shaddaa. Při namátkové kontrole se ukázalo, že otec i matka trpěli pokročilou fází infekce kalnorskými kvasinkami a i s dcerou byli nuceně přesunuti do karantény se stejnými nešťastníky. V táboře v karanténě strávili dva měsíce, rodičům se dostávalo jen minimální zdravotnické péče a i přes snahy alpheridieského velvyslance se je nepodařilo propustit kvůli vysoké infekčnosti. Nakonec tam na následky nemoci zemřeli.

Kamika byla též nakažená, i když se u ní ještě ani neprojevovaly příznaky, ale úřadům se ji nepodařilo zachránit, neboť se ztratila z tábora a následně byla prohlášená za mrtvou. Mrtvá nebyla, vyhmátl si ji pasák Crook, který měl na skupování sirotků vytvořený business, ilegálně ji dostal z tábora a udělal z ní svou otrokyni. Od čtrnácti let tedy musela začít roztahovat nohy a s léčením její nemoci si nikdo moc nelámal hlavu. Dostávala jen tolik léků, aby to na ní nebylo vidět. Jako pojistku, aby nikam neutekla, měla nastřelený sledovací čip, který byl schopný generovat elektrošoky, které by ji v případě aktivace kompletně paralyzovaly.
Šlapala následujících deset let, několikrát přemýšlela o sebevraždě, ale nikdy se o nic nepokusila, protože ve skrytu duše věřila, že se z toho dostane a bude sama svou paní. V polovině roku 89 BBY se jí podařilo něco drzého – zachytila na videu a fotkách svého klienta, senátora Friclura, který si ji najímal již od jejích patnácti let. Měla páku, díky které mohla zatlačit na Crooka, aby ji zbavil čipu, jinak zveřejní kompromitující materiály a podá rozhovor médiím.
Vyčkávala však, protože si uvědomovala, že není nikdo, nemá nic, a kdyby se osvobodila, musela by se stát zas něčím otrokem, aby přežila.
To se ale změnilo ke konci toho roku, kdy poznala Wookie Demonbaccu. V životě už souložila i s divnějšími bytostmi, než jsou Wookiové, takže s tím neměla problém a tenhle měl navíc opojnou auru, na kterou se nemohla vynadívat.
Najímal si ji každý den, sblížili se a ona brzy poznala, že se do ní zamiloval a dokonce začal blábolit, že ji osvobodí. Věděla, že Crook by ji tak snadno nedal, ale ona měla svou páku a teď i někoho, koho by mohla využít k tomu, aby se o ni postaral, než by se postavila na vlastní nohy. Měla by vlastního otroka, který by jí pomohl přežít.
O svém plánu chlupáčkovi neřekla, ale ještě víc začala manipulovat s jeho city, začala mu říkat Chlouppku a omotala si ho kolem prstu. O pár týdnů později, kolem Dne života, vyrukovala na Crooka a řekla mu své podmínky. Ten zaskočen a vyděšen tím, co si dovolila, nemohl nevyhovět jejímu požadavku. Zbavil ji čipu a nechal ji jít. Ale jen zdánlivě, protože si obratem objednal její vraždu. Nemohl si dovolit nechal jen tak odejít svou otrokyni, navíc takovou, která mu vyhrožovala. Musela zemřít.

V Den života roku 89 BBY řekla Chlouppkovi, že je volná, a opilá pocitem svobody se oddávala hrátkám s chlupáčem v jednom hotelovém pokoji. Kouřili u toho šamanovy slzy, které uměl chlupáč připravit, a byli oba v psychedelickém transu. Tak hlubokém, že ani jeden z nich nepostřehl, že do pokoje vstoupil vrah, který přistoupil ke Kamice hopsající na Wookiovi a jedním šmahem ji roztrhl hrdlo. Ucítila jakési škrábnutí na krku, ale v jejím extatickém stavu vůbec netušila, co se děje. Blížilo se její vyvrcholení, chlupáč ji ještě přiškrtil, jak to měla ráda, a s jeho dlaněmi kolem krku a orgasmickým výdechem vykrvácela.