Kallamapia

[„Co jsem tak počítal, vyšlo mi, že potřebuju tři patrony.“]
[„A jsi si jistý, že to bude stačit?“]
[„Nejsem, proto jsem jich tam dal šest.“]
- Kallamapia počítá kapacitu rozprsku

Kallamapia byl Wookiee z Chenachochanu, expert na důlní výbušniny a později člen posádky Jolly Jedie. Jeho jméno znamenalo „strašlivá bouře“, ale šlo o jednoho z nejtišších chlupáčů vůbec. Charakteristický byl svým těžkým demoličním brněním, ve kterém občas i spal. Fandil FC Fárač, samozřejmě.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v hornické vesničce Chenachochan a na jeho dospívání to mělo značný vliv. Nejen že ho zajímal fotbal a když už výjimečně promluvil, bylo to silným nářečím, ale taky se už v mládí začal snažit, aby byl nápomocný při dolování zbytkové rudy z nedalekého dolu. Za tímto účelem byl dokonce rodiči poslán na střední školu v nedalekém Tunnatutikanu, kde se naučil základy chemie a jak míchat trhaviny k účinnějšímu hloubení tunelů. Když pak projevil zájem studovat i školu vysokou, vysmáli se mu a on tedy nastoupil do dolů jako demoliční expert, ač na to vůbec neměl papíry.
V následujících letech tedy poctivě vařil dynamit a hloubil tunely, aby měli horníci co rubat. Krátce před koncem války byl povolán do Tunnatutikanu, kde chtěl Muwirro pomocí výbušnin trochu rozšířit koryto řeky, ale ačkoliv strašně pičoval, že mu kvůli tomu uteče zápas Fárače s Hromosvody Zhamberrk, nakonec mu to zachránilo život.

Občanská válka

Když se vrátil do Chenachochanu pro své logaritmické pravítko, našel místo něj jenom hořící kráter. Chvíli přemýšlel, jestli to znamená, že Fárač vyhrál a domácí na oslavu místo rachejtlí vytáhli jeho nálože, ale dlouho se na místě nezdržoval a spěchal do Tunnatutikanu. Zástupce náčelníka Shoran mu nabídl azyl a Kallamapia se brzy dozvěděl, že za zkázu jeho vesnice mohl jeden z republikových křižníků na planetě. Vřelo to v něm, ale než stihl naplánovat strašlivou explozivní pomstu, začalo systematické zotročování Kashyyyku a on měl co dělat, aby s několika dalšími chlupáči utekl do lesů. Tam se k nim přidal Riltorro a jejich společné patenty je několikrát dostaly z nejhoršího. Ti dva se osvědčili zejména jako likvidátoři těžké imperiální techniky, ale kamarádi se z nich nikdy nestali, protože každý fandil jinému ze znepřátelených fotbalových týmů. Kallamapia se stejně jako většina ostatních dlouho skrývat nezvládl, byl lapen, vybaven inhibičním čipem a poslán makat do koncentračních táborů, nakonec i do Tábora 52.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti byl zachráněn kashyyyckým odbojem pod vedením Šošonského krále a dostal se na jejich základnu v mlhovině Tyyyn. Nějakou dobu zvažoval, že se přidá k nim, ale bylo jich tam už strašně moc, a tak se radši nechal převelet na Jolly Jedie, kde čekal trochu větší klid.

Potenciália

Na Jolly Jediovi toho sice k rozmetání moc nenajde, ale aspoň si může znovu vyrobit svoje brnění a konečně si dodělat vejšku.

d20

Soldier 5 / Demolitionist 2
Demolitions +14, Disable Device +10, Craft (bombs) +8, Repair +8, Computer Use +6, Knowledge (engineering, chemistry) +6, Tumble +6
Cautious, Armor Proficiency (heavy), Armor Familiarity, Dodge, Zero-G Training, Iron Will