Kakulometa

FK Kakulometa, dříve známá jako Rudá Hvězda Brrrno, byl kashyyycký fotbalový klub z Brrrna. Proslul netradiční sestavou, v níž měl místo pravého dorážeče a dvou chytačů o tři úderníky víc, což mnohé protivníky mátlo natolik, že nebyli schopni proti nim vyhrát.

Historie

Klub byl registrován krátce po založení města vesnice a dlouhou dobu sloužil jako nástroj propagace myšlenky socialismu. Ze stejného důvodu nikdy nehrál proti FC Fárač, jenž mu byl ideologicky velmi blízký. Až kolem roku 220 BBY došlo ke změně ideologie a s ní i ke změně názvu. Z možných návrhů byl původně vybrán Kakulomet, jenž by měl v logu opakovací kanón pálící kakulohu, ale náčelníkova žena Shallina prosadila ženskou variantu s tím, že to tak bude exotičtější a méně k smíchu.
Klub trochu překvapivě patřil k těm lepším v lize a pravidelně se dostával do ligového finále, i když pohár získal jen několikrát.
V roce 74 BBY utrpěl brutální porážku v semifinálovém zápase s Rakhuuun Red Wings.
Po vydání rozkazu 66 se jeho členové úspěšně skrývali v okolí domovské vesnice a zotročení se vyhnuli, ale roku 0 ABY byli společně s dalšími vesničany nahnáni do Tábora 53. Klub následně zanikl.