Kaily

„Už nejsem tou, kterou jste znali. Jsem někdo jiný a nevrátím se.”
„Co to povídáš? Kým bys asi byla?”
„Podle nich? Lamarr.”
- Kaily odmítá Regidovy návrhy, aby se vrátila domů

Kaily byla lethanská Twi'lečka, sexuální otrokyně Anarada Hutta a později shodou okolností hlava sithského kultu pod jménem Darth Lamarr.

Jméno: Kaily, Darth Lamarr
Rasa: Lethan Twi'lek
Datum narození: 14. 9. 22 BBY
Planeta narození: Grongu I
Barva očí: fialková
Mistr: Darth Kerewar

Vzhled

Kaily byla de facto stvořena k tomu, aby byla dokonalá Twi'lečka. Měla malý nos, plné rty, uhrančivý pohled fialkových očí, které nebyly pro Twi’leky přirozené, k tomu ovlivněné spalování a ukládání tuků na těch správných partiích, rychlost metabolismu a další změny, kterých šlo genetickou modifikací docílit. Její pot například v normálním provozu voněl po jahodách, granátovém jablku a vanilce. Měřila něco málo přes sto šedesát centimetrů.
Kolem roku 0 ABY začala pokrývat své ruce sithským tetováním. Nikde neměla viditelné jizvy, krom malé ranky pod spodním rtem, která měla růžovou barvu.

Povaha

Protože byla Kaily konstruktem genetického inženýrství a jejím jediným účelem bylo sexuálně uspokojit kohokoliv, na nějž Anarad ukázal, byla v tomto duchu i vychovávána. Ne jako živá myslící bytost, ale jako živé šukátko, které nemělo tušení, že existuje jiný život a možnost volby.
Když pak byla konfrontována se skutečným životem, sesypala se a trvalo přibližně tři roky, než byla schopná nějak fungovat. Čím byla starší, tím víc nesnesla dívat se na svůj odraz v zrcadle, neboť se nepovažovala za živou, ale umělou bytost, a ze vzpomínek na to, co všechno a s kým dělala, často přemýšlela o sebevraždě.
Po posednutí duchem a jeho vypuzení se stala jinou osobou. Dokázala se neohlížet stále na svou minulost a hleděla kupředu v touze po ztracených znalostech a vědomostech Sithů, jejichž studium vyplňovalo prázdnotu, kterou v sobě cítila.

Rodina

Matka byla otrokyně, otec neznámý, ale z větší části pocházela ze zkumavky.

Dovednosti

Uměla fyzicky uspokojit kohokoliv tak, že na to nikdy nezapomněl, a to bohužel ještě dřív, než se stala plnoletou. Uměla zpívat, krásně tančit a manipulovat lidi tam, kam chtěla.
Po osvobození ji v Modrém Mandaloru naučili střílet a vařit a osvojila si i spoustu dalších dovedností, které jsou pro normálního člověka naprostý základ, ale jako otrokyně je nikdy nepotřebovala.
Po posednutí Darth Kerewarem jí v hlavě zůstala znalost sithského písma i jazyka, lokace desítek sithských chrámů a Silových technik. Obstojně taky šermovala se sithským mečem.

Životopis

Před rozkazem 66

Ještě než se začala cukat v matčině břiše, byla Kaily pod drobnohledem a za pomoci nejdražších metod genetického inženýrství byla předurčena k tomu, aby se stala otrokyní, která neměla v Anaradově harému obdoby. Narodila se dne 14. 9. 22 BBY na Grongu I lethanské otrokyni, která byla levnější než umělé lůno a po porodu byla prodána Anaradovu obchodnímu partnerovi jako krmivo pro plemenného rancora.
Už odmala byla Kaily držena v izolaci a její výchovou byl pověřen Anaradův majordomus Sivrak, který ji naučil absolutní poslušnosti a oddanosti. Byla držena v izolovaných komnatách v paláci na Oarligu a nikdo si nikdy nevšiml, že v sobě má nerozvinutý cit k Síle.

Občanská válka

19-16 BBY

Nikdy nepoznala, co je přátelství nebo opravdová láska. Uměla číst a psát, ale byla držená v nevědomosti a daleko od knih, ze kterých by se mohla vzdělávat. Mnoho času trávila zpěvem, tancem a studiem toho, jak manipulovat těmi, u kterých by se to Anaradovi mohlo hodit.

15-11 BBY

Ještě nemenstruovala, ale Sivrak už začal s praktickým tréninkem, takže když Anarad roku 13 BBY vydražil její panenství s Černým sluncem, neudělala ostudu a najednou se u ní střídalo nespočet cizích pánů, paní i neurčitých pohlaví, kterým plnila všechna přání, i ta nejzvrhlejší.

10 BBY

Její život byl složený z obšťastňování Anaradových hostů a partnerů, což bylo jen promile v přímých příjmech celého Anhuru, ale nepřímo vydělávala Anaradovi obrovské peníze. Protože toho roku začala menstruovat, začal zvažovat, zda ji nenechat na Sivrakovu radu sterilizovat. Převezl ji do svého paláce na Nar Shaddaa, kde měl nějaká jednání a s tím pro ní několik klientů.
Když jí do pokoje vlezl Chlouppek, ani nemrkla, protože Wookiee už dávno nebyl žádná meta, a vrhla se na něj, ovšem on ji chytnul a odmítl. V očích mu neviděla chtíč a radost z pocitu nadřazenosti, ale lítost a zlobu, což nechápala a měla z toho strach. Přikázal Kaily, aby se oblékla a ani nedutala. Poslouchat uměla.
Chlouppek pak vyklouzl z jejího pokoje, světelným mečem pokrájel hromadu strážců a málem zabil i Anarada. Nakonec se ale dal na útěk a než zmizel, zastavil se ještě v jejím pokoji a řekl, ať ho chytne za ruku, což udělala. Ještě cestou ven se jí Chlouppek představil a ona dostala panický záchvat, když jí došlo, že opustila Anarada.

9-7 BBY

Konfrontace s realitou byla opravdu těžká, ale Chlouppek byl trpělivý a za ty měsíce se s ním Kaily skutečně sblížila. I když se starých zvyků nemohla stále zbavit, dělala pokroky a dokonce si začala užívat nového života. Někdy v to dobu je ale dopadli Anaradovi lovci. Chlouppka téměř utloukli k smrti a bezmocné je odtáhli zpět k Anaradovi, který měl rozhodnout, co s nimi dál. Zuřil, ale nezabil je. Vzal Chlouppkův meč a oba je nechal uvěznit v Duk'zar, věznici na Saqqaru v Huttském prostoru.
Sama s bezmocným ochráncem mezi pedofily a vrahy neměla s Chlouppkem podle Anarada moc dlouho přežít. Kaily věděla, že je jen jeden způsob, jak jim zachránit život, a přijala svůj úděl bez zaváhání. Nelišilo se to nijak od let strávených u Anarada, a protože k tomu byla vychovávána od narození, spokojení klienti nechávali Chlouppka na pokoji a dokonce, když se snažila, jí dávali nějaké jídlo. Za pár měsíců, když už bylo na jejím břiše vidět, že je těhotná, se jí před ostatními mukly zastal Barabel Regid. Vězni si jej vzali do parády místo Kaily, ale Twi'lečce tak získal jen pár dní klidu.
Když se dal Chlouppek konečně dohromady, vymlátil dostatek mozků, aby už na Kaily nikdo ani nesáhl. Krátce na to Kaily na místních latrínách prodělala potrat, během kterého ji Regid držel za ruku a Chlouppek dělal špinavou práci. Hned jak se dala poté trochu dohromady, utekli. Chlouppek nevěděl, kam jinam se uchýlit do bezpečí, a tak se vydal na Nar Shaddaa do hospody Modrý Mandalor, kde poprosil o pomoc Ronieho. Ten jim zajistil ochranu a Kaily se tam seznámila s Emily a Cae. Podstoupila léčbu na několik pohlavních chorob včetně kalnorských kvasinek a normálně by jiná dívka na jejím místě strávila zbytek života v psychiatrické léčebně, ale díky Síle, štěstí a péči všech v Modrém Mandaloru se jí podařilo začít fungovat v normálním životě a nalezla nový domov. Cesta to ale byla dlouhá a trnitá.
V únoru roku 7 BBY se od Chlouppka dozvěděla, že musí vyrazit na setkání s nějakým mistrem Jedi, kterého vysvobodil jeho bratranec, a Regid se k němu chtěl přidat. Chtěla letět taky a chlupáč souhlasil. Společně vyrazili na Unkan 2, kde na vyznačených souřadnicích nalezli starou enklávu rytířů Jedi, která však byla prohledávána imperiály. Odvodili si, že ti, za kterými přiletěli, zde už nejsou, a vratili se zpět na Nar Shaddaa. Uběhl nějaký čas, než se Wyrrgy Chlouppkovi opět ozval. Nyní bylo místo setkání nějaká Miu Leptonis IV. Pro Chlouppka a Emily to bylo velmi známé místo plné duchů a vzpomínek. Když se Kaily opět vyjádřila ve smyslu, že chce letět taky, tak nyní nesouhlasil a odlétl jen s Regidem. Slíbil, že se brzy vrátí, ale když už to bylo přes měsíc bez odpovědi, Ronie jí vysvětlil, že se muselo stát něco vážného, jinak by se pro ni určitě vrátil. Naštěstí měla kde zůstat a Emily s Cae si u ní všimly jejího potlačovaného Silového potenciálu a začaly ho trochu rozvíjet.

6-5 BBY

Uběhl rok, z Kaily byla dospívající puberťačka, které čím dál tím víc docházelo, čím byla a za jakým účelem byla vychována, a uvrhávalo ji to do depresí. Často přemýšlela o sebevraždě, ale Emily jí dělala společnost a byla jí oporou, kterou potřebovala. Cítila vztek na Chlouppka, který jen tak zmizel, a celkově s ní cloumaly hormony.
Náhle se ale v září roku 6 BBY objevil s partou svých kamarádů, Asyrkem, Najibem, Scarym, Snowflejkem a Regidem. Několik následujících dnů poslouchala napjatě všechny zážitky, co se jim od odletu na Miu Leptonis IV přihodily, a tenhle způsob života jí učaroval. Kaily doufala, že na příští štaci ji vezmou taky, ale nezvaná je navštívila Chlouppkova sestřenka s naléhavou věcí, po které se Chlouppek opět rozloučil a odlétl se slibem, že se co nejrychleji vrátí.
Ostatní jeho kamarádi ještě v Modrém Mandaloru pár dní nocovali, ale když už to vypadalo, že se rozlétnou každý svou cestou, sebrala Kaily veškerou odvahu a poprosila je, zda by nemohla někam letět s nimi. Nechtělo se jí čekat na Chlouppka, na jehož návrat nevěřila.
Souhlasili a také spolu odletěli. Musela předtím slíbit Roniemu, že nebudou podnikat nic nebezpečného, ale snad i on tušil, že to zaručit nemohla.
Při jedné výpravě Asyrk našel svůj vlastní krystal kyber a v prosinci téhož roku narazili v hrobce na Nerakoy na sithský holocron. Asyrk vyhecoval Kaily, aby jej otevřela, ale to se jim vymstilo. Po aktivaci holocronu ji totiž posedl duch Darth Kerewara, ona je málem všechny zabila a následně utekla. Duch měl v plánu provést zapomenutý sithský rituál, při kterém by byla Kailyina duše zničena a on by měl nad jejím tělem plnou moc.
Nebylo to ale nic triviálního, k rituálu bylo nutné najít mnoho surovin a dostat se na správné místo, které se nacházelo na Regenaru II. Naštěstí se ještě před dokončením rituálu objevil Regid s Asyrkem a v nejméně vhodný okamžik ho přerušili, čímž duše Darth Kerewara zmizela v nicotě a Kaily byla od jeho vlivu osvobozena. Na zemi kolem ní leželi polomrtví kamarádi a ona sváděla vnitřní boj, co dál. Propojení se Sithovými pocity, myšlenkami a vzpomínkami jí udělaly v hlavě guláš a místo toho, aby těm dvěma pomohla a vrátila se domů, je nechala za zády a utekla pryč.

4-0 BBY

Ukrývala se na odlehlých planetách a studovala prastaré svitky a chrámy, které patřily Sithům. Jejich lokace měla vypálené v hlavě ze vzpomínek Kerewara a mnoho z nich bylo po tisíce let netknutých. Uměla číst i mluvit sithským jazykem a cítila v nitru prázdnotu, kterou se jí aspoň krátce dařilo zaplňovat studováním a poznáváním Sithů.
Podezření, že nutkání po poznání Sithů není její vlastní, dávno vyhaslo a stále více se poddávala temné straně Síly. Bylo s podivem, že od chvíle, kdy ji opustila duše Darth Kerewara, nikomu neublížila. Po nějaké době si všimla, že ji začala pronásledovat divná individua, která když konfrontovala, tak zjistila, že jsou jejími následovníky. Jejich počet rostl a začali jí říkat Darth Lamarr. Roku 3 BBY nalezla díky vzpomínkám Darth Kerewara ruiny podzemního sithského chrámu na Tixoru XVII, v jehož jeskyních narazila na velkou, zachovalou sithskou knihovnu. Usadila se tam a začala studovat. Společně s ní se tam usadilo mnoho jejích následovníků, kteří tam vybudovali soběstačnou kolonii.

0-1 ABY

Kaily se stále prohrabávala sithskou knihovnou a od svých následovníků si nechala vytvořit sithská tetování. V průběhu roku 0 ABY se k ní skrz kult dostali Asyrk s Regidem, kteří ji vypátrali a pokusili se přesvědčit, ať se s nimi vrátí domů. Kaily je naopak přesvědčila, aby zůstali s ní, a ani k tomu nepotřebovala použít, co ji naučil Sivrak. Oba pak měla omotané kolem prstů, v klidu nasávala znalosti starých Sithů a s Asyrkem rozvíjela své Silové schopnosti a šermovala se sithským mečem. Během roku 1 ABY narazila v knihovně na svazek Necronomiconu, který byl velice zajímavý.

Potenciália

Nekula žádné pikle, neměla v plánu nikoho svrhávat. Protože má ale Necronomicon, nejspíš se bude hodit před potenciální konfrontací s Urumurosem.

d20

jako Darth Lamarr
Noble 2 / Force Adept 3 / Sith Acolyte 6
Knowledge (Sith lore) +18, Bluff +12, Illusion +12, Affect Mind +11, See Force +11, Diplomacy +10, Disguise +10, Entertain (dance, song) +10, Force Stealth +9
Persuasive, Dodge, Link, Sith Sorcery, Mind Trick, Weapon Finesse (Sith sword), Frightful Presence, Hatred
Tainted