Kachorra

Kachorra byla Wookiee z Kashyyyku, žoldnéřka a krátce senátní gardistka. Ačkoliv uměla vykouzlit dokonalý štěněcí pohled, byla to ženská od rány a ve střelbě z pušky na pohyblivý cíl se jí vyrovnal jen málokdo. Měla poloviční sestru Turmalinu, ale nikdy se s ní nesetkala. Uměla pilotovat třídu Wayfarer, ale počítat hyperprostorové skoky se bála a nechávala to na jiných.

Historie

Narodila se v roce 192 BBY v Tatrrrnavě v Nízkých Tatrrrách, a to jako následek krátkodobé, ale celkem profláklé známosti jedné z tamních samiček s loupežníkem Sarkafarccou z Rraholce, jenž v jejich vesničce chvíli přebýval. Malou Kachorru to dost poznamenalo - sousedé ji neměli moc v lásce a ona se obratem chtěla stát loupežnicí, aby měli důvod. Plánovala, že co nejdřív odejde právě mezi lapky, nicméně když zjistila, co je to za čuňata, uprosila matku, aby směla nastoupit na vojenskou akademii ve Rwookrrorro, a v roce 167 BBY ji úspěšně absolvovala.
Na planetě ji pak nic nedrželo, vyrazila do vesmíru a po třech letech dorazila na Coruscant, kde si podala přihlášku na gardistickou akademii. Ačkoliv to byl spíš vtip, protože nepočítala, že by se tam se svým původem měla šanci dostat, kapitán Zaatar jí dal šanci, ona se stala gardistkou a několik dlouhých desetiletí pomáhala chránit senátora z domovský sektor. V době, kdy tuto funkci začal zastávat Yarua, objevila hospůdku U Kancléřky Saresh a stala se štamgastkou. Často v ní pak po službě nad malým Levhartomutem zvažovala odchod, protože se ve funkci trochu nudila, a na Coruscantu ji držel vesměs jen slušný gardistický plat.
V roce 73 BBY se v Kancléřce potkala s Roccem, slovo dalo slovo, Levhartomuta padlo víc než obvykle a ona mu všechno řekla. On jí zase popsal výhody žoldáckého života, společně se opili a ráno sice vystřízlivěla, ale rozhodnutí změnit kariéru zůstalo. Modré brnění senátní gardy vrátila, pušku jí kapitán Bulgurr věnoval jako odměnu za dlouhou službu a Kachorra za to byla nesmírně ráda, protože jí kuše nikdy nepřirostly k srdci.
S Roccem pak na jeho lodi cestovali po galaxii, válčili za peníze a začali plánovat, jak si žoldáctvím vydělají na pěkný domeček někde v lese, dost možná v jejích domovských Tatrrrách. Stříleli povětšinou grázly, měli se dobře a po večerech si nad plechovkou přídělů vybírali šrapnely z kožichů. Při práci v Jádru nezřídka místo na lodi přespávali v motorestu Flus na Chrchlu, Kachorra tam docela přišla na chuť kvapníku a díky štědrým tuzérům drželi podnik nad vodou.
V roce 43 BBY se oba zapojili do obrany Kalee před Huky a potkali se tam jak s Chlouppkem a B'lim, tak s Gabrielou, přičemž se v zákopech rychle spřátelili. Když byla o dva roky bojů později Gabrielina loď Modrý blesk sestřelena a zřítila se na nepřátelské území, byla Kachorra součástí záchranného týmu, který prorazil huckými liniemi a dostal se až k místu zřícení. Málem tam zavařila pušku a pomáhala i s přenášením nákladu na obrněné transportéry, ale z vítězství se radovat nemohla, protože na cestě zpátky do bezpečí zákopů schytala smrtelný zásah.
Rocco její tělo odvezl domů, na pohřbu vypil sud čaje na její počest a od té doby pobil tolik hmyzu, že složen za sebou, vytvořil by řadu, podle níž by i nejmodernější corelliánské křižníky letěly pěkných pár týdnů.

d20

Soldier 5 / Senate Guard 3 / Elite Trooper 2
Intimidate +15, Sense Motive +15, Climb +10, Gather Information +8, Tumble +8, Demolitions +7, Computer Use +6, Knowledge (Coruscant, streetwise) +6, Bluff +5, Jump +5, Pilot +5, Treat Injury +5
Rogue Heritage, Heroic Surge, Dodge, Point Blank Shot, Precise Shot, Sharp-Eyed, Far Shot, Armor Familiarity, Weapon Focus (Mk II Paladin)