Jewie the Hutt

Jewie the Hutt byl Hutt z Nal Hutta, největší a nejvěrnější fanoušek bojovnice Furriosy.

Historie

Jewie byl mladším a dle mnohých mnohem neschopnější bratr Hutta Krempp. Bylo mu nějakých 200 let, když opustil rodnou hroudu, protože už nehodlal snášet ponižování ze strany rodiny a uchýlil se na Nar Shaddaa, kde si chtěl najít práci.
Začal dělat do drog, což mu vydělalo na živobytí. Bohužel pro něj to bylo v době Gerojovy krve, takže roku 75 BBY přišel o celou svou síť. To ho přinutilo zapřemýšlet o tom, jestli hodlá pokračovat v takhle nebezpečném businessu, což mu způsobilo závažné deprese a návaly úzkosti.
Třicet let bojoval s myšlenkou, že se začne živit poctivou prací, což ho dovedlo na hranici bankrotu a skoro byl nucen vrátit se domů škemrat u bratra o pomoc.
Jenže v tento kritický okamžik jeho života spatřil živé vysílání z Colosseusu. Neznámá wookijská bojovnice sváděla svůj první souboj a on z ní nedokázal odtrhnout oči. Bedlivě ji začal sledovat a zbývající kredity začal vsázet na ni.
O dva roky později už měl tolik kreditů, že skoro nevěděl, co s nimi. Investoval je do otevření hospody Demoliční koule, která byla koncipovaná jako fanklub zasvěcený Fidorce a jejím gladiátorským úspěchům. Když jeho oblíbenkyně opustila kariéru gladiátorky, byl si vědom, kam míří její kroky, a zařídil, aby se s ní sešel osobně. Nabídl jí práci a tím začalo jejich přátelství.
O něco později se mu podařilo vyhrát, díky Fidorčině intervenci, výběrové řízení na obhospodařování kanalizačního systému Nar Shaddaa. Tahle nevábná, ale poctivá práce vynášela překvapivě velké peníze a Jewie měl armádu sběračů, kteří se prohrabávali odpadem, který obyvatelé pašeráckého měsíce vyhodili, a narážel u toho na neuvěřitelné skvosty. Závistivci mu posměšně říkali, že je hovnobaron, ale on nemohl mít víc v piči.
14. 7 0 ABY mu Fidorkka do hospody dotáhla dva alkoholiky a ti tři se tam v následujících týdnech sem tam stavili.
Dne 3. 8. 0 ABY se mu do rukou dostaly z kanalizace dva funkční světelné meče s červenými čepelemi.