Jessie

Jessie byl Mandalorian a člen Řádu Jedi. Měl tmavě hnědé vlasy, vousy a černé oči. Kamarádi mu říkali Starkiller.
Ještě jako padawan se zamiloval do Jessicy Karnis a navázal s ní intimní vztah. Roku 23 BBY se spolu nastěhovali do vlastního bytu mimo Chrám Jediů a Jessie občas potřeboval prášky na uklidnění1.
Roku 22 BBY se provalil jeho vztah s Jessicou a oba dostali ultimátum: buď jejich vztah, nebo Řád Jedi. Den před finálním rozhodnutím však vypukly klonové války a na jejich názor se už nikdo neptal.
Byl odeslán na misi, kde strávil několik měsíců bez možnosti kontaktovat Jessicu, a nakonec byl zajat a dostal se do spárů Algernnon de Bray. Nějakou dobu byl mučen, zneužíván a nakonec použit jako gladiátor. Naneštěstí se střetl v aréně s Chlouppkem2, který mu pomohl utéct.

Bohužel už pak nevěděl, kde Jessicu najít, a Řádem se cítil zrazen, takže odešel na Dxun, měsíc Onderonu, kde si postavil chatu a žil osamělým životem daleko od války.
Díky tomu přežil rozkaz 66 a podařilo se mu vycvičit v Síle Chadra-fana Asyrka Aatashu. Nakonec se svým padawanem podnikl nájezd na imperiální sklad s mapami starých mandalorianských vaultů. Mapy zničil, aby poklady jeho lidu nepadly do imperiálních rukou. Nakonec byl přemožen a na následky zranění zemřel.