Jerry

CT-672, známější jako Jerry, byl klon, ARC trooper Velké armády Republiky.

Historie

Před rozkazem 66

Pocházel z klonovacího válce na Kaminu, kde si také prošel výcvikem jednotek ARC.
Byl velitelem jednotky Gama-88, kterou při bitvě o Geonosis převzala rytířka Karnis, s níž se jim podařilo zničit podzemní továrnu Techno Unie. Při bitvě se poznal s Wookiem Chlouppkem, od kterého dostal jméno Jerry. Po Geonosis byl převelen do Hortovy kovadliny, kde bojoval proti Konfederaci a kde ho opět dostihl Chlouppek. Společně přežili dobytí planety, ukrývání před nepřítelem a díky jeho oběti se mu podařilo s ostatními klony z jednotky vrátit do republikového prostoru.
Poté se jejich cesty na dlouhou rozešly a Jerry prošel mnoha dalšími bitvami. Rozkaz 66 zaznamenal, ale nebyl kolem žádného Jedie, a tak jej neměl na kom plnit.

Občanská válka

Přibližně roku 16 BBY už jako imperiální voják rozpoznal v davu Chlouppka. Věděl, že ovládá Sílu, ale že nebyl Jedi, a zavolal na něj jménem. Wookiee ho z otočky střelil do hlavy, Jerry jeho puškou do hrudi. Jerry zázrakem přežil - výstřel mu sice ustřelil kus hlavy, ale s ním i inhibiční čip, ve kterém rozkaz 66 stále rezonoval. Chlouppek byl postřelený a těžce zraněný, ale vzal klona s sebou a zachránil mu život.
Když mu dali ksicht trochu do pořádku, pokecali a zůstali v kontaktu, kdyby něco.
V roce 14 BBY se mu Chlouppek ozval, že by potřeboval laskavost. Jeho bratranec Wyrrgy byl uvězněn Impériem a potřeboval, aby mu někdo kryl záda. Jerry vypátral, že byl Wookiee přesunut do pracovního tábora Nihlus Hollow, kam se nechal převelet a kde skutečně dával na chlupáče pozor, jak jen to šlo.
Roku 10 BBY měl ředitel tábora, Curz Miron, v plánu nepěknou věc s Wyrrgym, a tak zemřel za nevyjasněných okolností a prsty v tom měl právě Jerry. O pár měsíců později vypustil do éteru falešnou zprávu, že nový ředitel tábora, Jeckl Nommod, umučil Wyrrgyho, což způsobilo táborovou vzpouru, při které Wyrrgy se svými kumpány utekli. Za následné potlačení vzpoury byl vyznamenán.
O rok později ho kontaktoval Wyrrgy, pro kterého začal pátrat po informacích ohledně vězeňské lodi Lictor.
V roce 8 BBY našel zastávku Lictoru a naplánoval způsob, jak na něj dostat Wyrrgyho bandu. Bohužel, plán nevyšel, jak měl. Jerry vzal Wyrrgyho s Deekem na Scarif, kde se mu podařilo zjistit kódy a šifrování frekvence komunikačního kanálu pro komunikaci s Lictorem. Naneštěstí byl odhalen, ale podařilo se mu kódy s varováním Wyrrgymu poslat.
Ve svém úkolu uspěl, a ačkoliv byl poté zastřelen před popravčí četou, ničeho nelitoval.