Jednodenní vězení

Jednodenní vězení: 15. 10. 7 BBY
Kdo se zúčastnil: Asyrk Aatashu, Chlouppek, Ještěrka, Scary, Snowflejk
Místo určení: Vnější okraj, sektor Karthakk, Sur'lorg III

Stručný děj

Imperiálové je převezli do vězení na Sur’lorgu III, malé, geologicky mladé planetě, která byla vlastně celá pokrytá sopečným prachem a magmatem.
Cesta jim trvala pár dní, během kterých se Chlouppkovi podařilo díky Síle a jeho vrozené regeneraci srůst natolik, aby k chůzi nepotřeboval berli, ačkoliv stále ještě kulhal.
Bylo mu jasné, že je otázkou času, než zjistí, kdo ve skutečnosti je, což by znamenalo jednosměrnou jízdenku přímo na Lictor, a tak neztrácel čas a začal jednat.
Hned po přijmutí a vypuštění mezi vězně rozpoutal masivní rvačku s trandoshanskými spoluvězni. Ostatní se připojili a za trest byli (naštěstí) posláni do Výhně. Ta představovala malé plošiny po vnitřním obvodě aktivního vulkánu, na kterých byli problematičtí vězni ponecháni. Jednou za čas se hladina magmatu začala zvyšovat a hrozilo zaplavení plošin a tím i jejich smrt.

Detaily

15. 10. 7 BBY

11:00 Začala ubíhat třetí hodina na Sur’lorgu III a druhá hodina ve Výhni. Chlouppek využil toho, že zde nebyl spoután, a hned zkusil strukturu stěny, zda by se po ní nedalo vyšplhat. Obtížnost byla značná nejen kvůli zlomené noze.
11:10 Ostatní následovali jeho příkladu. Chlouppek zabránil Regidovu pádu do jisté záhuby, Snowflejk raději nesl Asyrka na zádech.
11:40 Vyčerpávající výstup byl za nimi a oni odpočívali pod okrajem sopky. Zpod kůže na zápěstí si vyškrábali sledovací zařízení a společně se vydali k nejbližší plošině.
11:50 Imperiálové jim byli brzy v patách se dvěma těžce obrněnými landspeedery.
12:30 Skupina přepadla osamělou hlídku, zpacifikovala je, Scary rozšifroval jejich komunikaci a přes vysílačku mapoval postup jejich naháněčů.
14:09 Skupině se podařilo všechny setřást a na plošině, ke které mířili, narazili na loď mandalorianského lovce Jar-ula Noomacka. Asyrk ho mandalorianským nervovým chvatem poslal k zemi, vykopnul ho z jeho lodi a všichni odletěli do bezpečí k Sifale.

Následujících několik týdnů pro ni nadále pracovali, úspěšně se vyhýbali Impériu a spláceli svůj dluh.

Následky

Impérium na jejich hlavy vypsalo tučnou odměnu a Sifala tušila, že v nich našla dobré zaměstnance.