Jeckl Nommod

„Čo bolo, to bolo, terazky som v piči."
- Jecklova poslední slova před popravčí četou

Jeckl Nommod byl důstojník imperiálního tankového praporu a chvíli ředitel imperiální pracovního tábora Nihlus Hollow na Fisupu VI. Nenáviděl Wyrrgyho a nakonec byl nespravedlivě obviněn, odsouzen a popraven Impériem za velezradu.

Jméno: Jeckl Nommod
Rasa: člověk
Rok narození: 36 BBY
Planeta narození: Vortulo VII
Rok úmrtí: 4 BBY
Frakce: Impérium

Vzhled

Nebyl ošklivý, ale byl malého vzrůstu, jeho hlas byl vysoce postavené a nohy měl mírně do O.

Povaha

Ambiciózní sukničkář s prořízlou pusou. Svým neovladatelným záletnictvím si kompenzoval svůj malý vzrůst a vysoký hlas. Nic z toho jej však nijak výrazně nebrzdilo v plnění svých mnohdy přízemních přání. Egoista s nutkáním dokazovat ostatním svou mužnost a preferující sebe sama nad čímkoliv ostatním, třeba i přáteli. Příležitostný alkoholik a silný kuřák.

Rodina

Střední třída s tradicí ve vojenské kariéře.
Praděda Gildebert Nommod.

Dovednosti

pár řádků o schopnostech, dovednostech atd

Životopis

Před rozkazem 66

Jeckl Nommod se narodil do rodiny střední třídy na Vortulu VII, která ničím výrazně nevybočovala ze stínu svých sousedů. Rodina byla nejvíce pyšná na znalosti chovu treranských králíků a vojenskou kariéru jejich pradědečka Gildeberta Noomoda. Jeckl si přál stát se vojákem jako on, ale kvůli svému malému vzrůstu ho od toho jeho rodina odrazovala, a tak svůj sen na nějakou dobu uložil k ledu.

Občanská válka

19 BBY
Vznik Impéria viděl jako příležitost, neboť silně militarizovaný režim téměř okamžitě nastartoval verbířské akce po celé galaxii s úmyslem co nejdříve vyměnit veterány z klonových válek.

18 BBY
Jeckl se přihlásil na imperiální akademii a pro své fyzické předpoklady byl přiřazen k pluku tankistů.

11 BBY
Byl povýšen za své úspěchy ve službě Impériu a potlačování nepokojů a zničení odbojové skupiny na Zufatu Prime.
Kvůli těžkému poranění nohy byl převelen do imperiálního pracovního tábora na Fisupu VI, kde se stal asistentem velitele tábora, zatímco probíhala jeho rekonvalescence.

10 BBY
Za neznámých okolností zemřel velitel tábora Curz Miron a Jeckl přebral jeho pozici.
Jen pár měsíců nato v táboře proběhla vzpoura vězňů, při které se stal Jeckl rukojmím Wyrrgyho a jeho bandy a spoutaný a odkázaný jim na milost opoustil planetu jejich ukořistěnou lodí. Byl vypuštěn v odpadkovém modulu nedaleko vesmírné oázy SpaceFoam ve stejné soustavě, ve které se nacházel Fisup VI. Byl zachráněn imperiálním raketoplánem a po výslechu a dokončení léčby nohy byl opět přiřazen ke svému sboru. Za vzpouru v táboře nebyl nijak potrestán.

7 BBY
Byl vyslán s jednotkou jako doprovod inkvizitora Honndarse a byl svědkem bitvy na Miu Leptonis IV.

4 BBY
Na planetě Idigaro, kde tou dobou sloužil, poznal v davu skupinu složenou z těch, kteří utekli z jeho tábora, a těch, které střetl v bitvě na Miu Leptonis. Nahlásil je a i jeho přičiněním byli všichni zatčeni a předhození před rychle svolaný Imperiální tribunál, který vedl moff Ronif. Jeckl zde vystupoval jako korunní svědek. Po nepředpokládaném sledu událostí se skupina osvobodila a zabila jak moffa, tak spoustu imperiálů a unikla. Jeckl přežil, ale následné vyšetřování jej obvinilo z toho, že napomáhal skupině ve vraždě moffa Ronifa, a byl mu udělen trest smrti před popravčí četou, který byl vykonán ještě téhož roku. Stal se tak obětí justičního omylu.