Jastra Im'jia

Jastra Im'jia byla bothanská veterinářka, která pracovala pro Spynet. Byla to veskrze průměrná Bothanka trochu křehčího vzezření s karamelově hnědou srsti, kterou šlo v davu snadno přehlédnout. Nosívala buď bílý doktorský plášť nebo obyčejnou kothliskou tuniku a kromě náušnice v levém uchu neměla absolutně žádné šperky. Narodila se kolem roku 30 BBY na Bothawui a strašně moc mluvila, v nouzi i sama se sebou.
Navzdory jménu nebyla nijak příbuzná s Byornem Im'jiou, který byl papírově jejím bratrem - u obou se jednalo o machinaci Spynetu, pro který oba pracovali. Jastra konkrétně už před nástupem na medicínu, po dosažení potřebného vzdělání pak tak, že vedla menší veterinární praxi na Kothlisu, která se netajila ochotou léčit exotičtější druhy zvířat a která díky tomu měla docela velký přehled o pašeráctví exotických tvorů v přilehlém sektoru.
V roce 9 BBY, zhruba rok po otevření ordinace, ji v přístavu napadli dva opilí chuligáni, které zavčas zmlátil jistý opilý a smradlavý Wookiee s páskou přes oči, jemuž se pak cítila zavázána a nabídla mu ošetření ran. V ordinaci si pak ale docela pěkně popovídali, z něj vypadlo, že má slepeckého nexu, který by sem tam potřeboval prohlídku nebo odčervit, a dohodli se, že jí bude platit materiálem. V následujících letech, kdy se pravidelně stavoval jak s kocourem, tak občas se svými zraněními, se o něj začala zajímat víc a pokoušela se s ním i flirtovat, aby z něj vytáhla jeho tajemství1, ale moc jí to nešlo2.
Zatím naposledy ho viděla pár dní před zničením Hvězdy smrti, než zamířil na Nar Shaddaa.

d20

Scoundrel 7 / Master Spy 1
Treat Injury +19, Gather Information +15, Bluff +11, Disguise +10, Forgery +10, Knowledge (alien species, chemistry, medicine, politics) +10, Listen +10
Cosmopolitan (Treat Injury), Surgery, Skill Emphasis (Treat Injury), Low Profile, False Identity
Contact