Jar-ul Noomack

Jar-ul Noomack byl mandalorianský bojovník, lovec odměn a imperiální zběh.

Historie

Jar-ul se narodil roku 34 BBY na Mandalore a odmala byl vychováván v duchu jejich pacifistické společnosti. Jeho rodiče byli velcí zastánci tohoto mírového směru, což se nedalo tak úplně říct o jeho prarodičích. Děda ho brával na výlety na Concordii, kde malému Jar-ulovi vštěpoval, co to znamená být Mandalorian. Jar-ul se dožil konce klonových válek a jakmile Impérium vybudovalo akademii na Mandalore, stal se kadetem.
Prošel bojovým výcvikem a následně měl nastoupit do Imperiální armády. Ovlivněn svým dědou se ale nehodlal podvolit nějaké cizí mocnosti, zběhl a stal se dezertérem. Dostal se na Roze-ba III, kde začal budovat svou pověst lovce lidí. Přijal několik zakázek, které mu vynesly dost kreditů na to, aby si pořídil vlastní loď a stal se skutečně nezávislým.
Dne 15. 10. 7 BBY vezl na Sur'lorg III vězně, na kterého Impérium vypsalo slušnou odměnu. Jar-ul počítal s tím, že ho tam nepoznají, a hodlal to risknout. K jeho smůle ho hned poté, co vystoupil z lodi, potupně odzbrojil Chadra-fan a vykopl ho ven. Než se stačil nadát, do lodi se mu napitlíkovala celá skupina uniklých vězňů a odletěli mu s ní pryč.
Ještě horší ale bylo to, že když ho tam nalezli imperiálové, kterým to vše nahlásil, byl rozpoznán a skončil rovnou v teplácích jako hledaný dezertér.
Roku 1 BBY byl propuštěn a poslán na Mandalore, kde vyfasoval imperiální zbroj a povinně začal sloužit Impériu. To však neznamenalo, že se nesnažil najít nějakou příležitost přeběhnout.