Ittummi

Ittummi bylo město na Kashyyyku. Patřilo k technologicky vyspělejším, mělo slušnou obranu včetně menší pevnosti a bylo domovem legendárních berserků. Nacházela se v něm hospoda U Dvou ryyků a fungoval tam kroužek mladých entomologů.
Pár kilometrů na sever se nacházely ruiny prastaré akademie Jediů, kde kdysi dávno působila Aywen Aisling, ale krátce po rozkazu 66 byly zničeny během souboje Taca Donose s mistrem Champbaccou. Při té příležitosti byl také nalezen a odvezen holocron z Ittummi.
Nejbližší vesničkou byl Chenachochan na jihu, městem Tunnatutikan na jihovýchodě a hlavní město planety, Rwookrrorro, leželo na západ, zhruba hodinu letu přes Okikuti.
Ani po nástupu Impéria nepředstavovalo výhodný cíl pro bandy otrokářů, kteří si na něm několikrát vylámali zuby a jindy ho ani nenašli, a až zhruba do roku 1 BBY unikalo pozornosti imperiálních sil. Pak už ale k několika masivnějším nájezdům došlo a i zdejší obyvatelé se buď rozprchli a přidali ke kashyyyckému odboji, nebo byli zajati a odesláni do Tábora 52.

Rodáci:

Obyvatelé: