InnNova Corp

InnNova Corporation byla těžební společnost se sídlem ve Fogsmeade na Miu Leptonis IV. Ředitelství se nacházelo přímo v Zeleném lampionu.

Historie

Založil ji Champbacca roku 22 BBY krátce poté, co mu do klína spadl novový důl, a původně se jednalo o společnost vesměs fiktivní, skrz niž chtěl legitimizovat svoje příjmy z těžby krystalů. Postupem času se však ukázalo, že je praktičtější ji reálně provozovat1 než neustále opíjet kontrolory, mazat jim paměť a platit komparzisty.2 Jedinou podezřelostí nakonec zůstávala prázdná složka s nemocenskými3 a fakt, že majitel při zakládání ručil Chrámem Jediů,4 nicméně to bylo nakonec vyhodnoceno jako chyba zapisujícího úředníka.
S rozpadem akademie v roce 14 BBY byla společnost symbolicky předána Simbaccovi,5 ale k ničemu mu to nebylo, neboť v obavách, že je ze záznamů vystopuje Algernnon de Bray, Champbacca s Joyce prodali všechny akcie Kel-Morijskému těžebnímu syndikátu. Ten obratem vyhodnotil akvizici jako prodělečnou, zodpovědného pracovníka vyhodil a veškerý majetek bývalé společnosti nechal chátrat.

Zaměstnanci: