IM-62

IM-62 byl původně obyčejný zdravotnický droid série IM-6 přidělený týmu Tango-12, kterého ale během poslední mise na Kashyyyku lehce přeprogramoval a omylem osamostatnil Lempix. Byl to zdatný chirurg, měl široké znalosti medicíny a chemie a jeho vokodér byl modifikován tak, že mluvil hlasem průměrného klonového vojáka. Rovněž trval na tom, že se číslo v jeho jméně čte po jednotlivých číslicích, protože to považoval za sofistikovaný vtípek.

Historie

Už krátce po přeprogramovaní vokodéru začal projevovat příznaky samostatnosti, ale během krize kolem rozkazu 66 všechny jenom rozptyloval a byl vypnut. Následně byl uložen ve skladišti na Jolly Jediovi, zapomenut a objeven až 26. 3. ABY Bananou Brannigan, zrovna ve chvíli, kdy se to fakt hodilo1. Následně se stal součástí posádky a jeho zkušenosti s anatomií klonů se již brzy hodily, když bylo třeba vyoperovat inhibiční čipy většímu množství Wookiů zachráněných z Tábora 52. Rovněž měl svůj podíl na záchraně kapitána Simbaccy po havárii během závodů kluzáků na Raxusu Prime, ještě později zachránil Pirranhaccu před vykrvácením a odhalil jeho příbuznost s jiným členem posádky.

d20

Expert 2 / Tech Specialist 4
Treat Injury +16, Computer Use +13, Profession (doctor) +13, Knowledge (medicine, chemistry) +11, Craft (medpacks) +12
Gearhead, Ambidexterity, Skill Emphasis (Treat Injury, Craft (medpacks)), Surgery, Cybernetic Surgery