Hutt Town

Hutt Town, též Hutta Town, byla jedna z čtvrtí Vertical City na Nar Shaddaa. Bylo to špinavé místo s bohatou historií, plné žebráků a gaunerů, jehož centrem byl honosný palác huttského vládce.

Historie

Hutt Town byl prvním permanentním osídlením na měsíci už v době, kdy teprve začal být kolonizován, a rychle se stal centrem tamního velkoměsta, odkud pověřený Hutt dohlížel na náležitě efektivní osidlování. V následujících tisíciletích však svůj vliv téměř úplně ztratil, jak se moc na měsíci permanentně přesouvala mezi jednotlivými vládci, kteří nechtěli být omezeni jednou čtvrtí.
V roce 32 BBY se vládcem čtvrti stal Grakkus, sběratel jedijských artefaktů, který přestavěl centrální palác tak, aby vzdáleně připomínal Chrám Jediů. Snažil se také čtvrť trochu vyčistit, ale nebyla to lehká práce.
Den po bitvě o Yavin tam Demonbacca, Champbacca a Moz'Gojo zachránili profesora Indysse s Mrzoutem. O pár týdnů později se čtvrtí prohnala menší imperiální armáda, která Grakkuse odvlekla a distrikt tak chvíli zůstal bez vládce, ovšem vše se relativně brzy urovnalo a Grakkus svému městu velel dál, z vězení přes místokrále. Ten pak dělal vše pro to, aby pánovu doménu vyčistil nejen od šlusáků a špíny, ale také od imperiálních vojáků a kolaborantů.
Od konce července 0 ABY pomáhali s čištěním čtvrti od imperiálů Mamutomuti, 5. 8. 0 ABY došlo v tamní aréně k epickému gladiátorskému utkání mezi Furriosou a Targatugem.