Huran Boogone

citát

Huran Boogone byl Bothan, bývalý člen bothanské rozvědky a později bocman Rudých raubířů.

Jméno: Huran Boogone
Rasa: Bothan
Rok narození: 67 BBY
Planeta narození: Bothawui
Barva očí: hnědá

Stručný profil

Huran byl průměrně vysoký Bothan, ale s překvapivou muskulaturou. Někdy se zdál zádumčivý, uměl myslet několik tahů dopředu a využíval předpokladu jeho oponentů, že je jen hloupým surovcem.

Specializace

Do boje se vrhal s šavlí a bowcasterem, který dostal od kapitána. Rozuměl si s elektronikou a obejít bezpečnostní zámky mu zabralo maximálně pár vteřin. A pokud ne, neštítil se využít univerzální klíč v podobě trhaviny. Své schopností nabrané v rozvědce využíval k tomu, aby verboval nové členy a získával tipy na lodě vhodné k přepadnutí.

Zajímavosti

Po kapitánovi byl nejstarší aktivně se bojů účastnící Raubíř. Někdo by řekl, že je na piráta už moc starý, ale ten někdo by dostal vzápětí šavlí mezi žebra.

Jak se stal Raubířem?

Jednoho dne dostalo velitelství tip na pirátskou bandu, která se pohybovala v bothanském prostoru a bylo třeba proti ni rázně zakročit.
Huran i jeho jednotka nevěděli, že mají co do činění s Rudými raubíři, a když už se plazil jako poslední přeživší a krvácel po chodbě Sandokana, bylo jasné, že jejich mise selhala. Bál se tehdy smrti, škemral o milost a přísahal věrnost kapitánovi.
Rurrwag dal příkaz škemrala ošetřit a přidělil ho na ty nejhorší a nejnebezpečnější pozice. Dva roky dřel bídu s nouzí, ale jeho chvíle přišla, když se roku 23 BBY odehrál zatím poslední pokus o vzpouru mezi Raubíři. Pro vzbouřence nedopadl vůbec dobře, ale vzpoura to byla velká a z původní posádky zbyla jen čtvrtina – mezi nimi i Huran, který během šarvátek schytal kulku adresovanou kapitánovi. Na důkaz vděčnosti jej kapitán jmenoval bocmanem a udělal z něj velitele první výsadkové bandy.

Potenciália

Stále Raubíř, jenom se možná provalilo, že byl agent Rainbow, a ostatní si z něj dělali prdel.