Hromosvodi

FC Hromosvodi Zhamberrk byl druhý nejhorší fotbalový tým v dějinách Kashyyyku. Ve znaku měl branku zasaženou bleskem a v domovském Zhamberrku mu fandil prakticky každý, protože nic jiného tam ani dělat nešlo. Jejich brankářem byl nějaký čas Saltrin, zdravotnicí Pennalta, nejlepším útočníkem pak Syarezz.

Historie

Klub byl založen v roce 1012 BBY zhamberrskými tkalci, kteří neměli vinou epidemie pavoukomutího moru z čeho tkát. Ačkoliv brali jeho členové hru zpočátku jen jako rozptýlení a nijak vážně, rychle se dostali do opozice s Fáračem z Chenachochanu a najednou měli motivaci to vyloženě neflákat.
Pohár nezískali ani jednou, ale dokud zvládali porážet havíře, bohatě jim to stačilo. Horší byly roky, kdy se jim to nepovedlo, nicméně těch nebylo mnoho.
V roce 212 BBY dostali strašlivý výprask od Kozomutů z Kwookrrru, ačkoliv to pro ně byl první zápas hraný podle cizích pravidel.
Jejich poslední zápas na domácím hřišti s Fáračem 15. 5. 19 BBY byl zároveň posledním zápasem kashyyycké ligy v éře Republiky, neboť v jeho závěru došlo k vyhlášení rozkazu 66. Následná imperiální okupace sice činnost klubu přerušila, ale přeživší členové a příznivci po osvobození z Tábora 52 posílili Hromfárač, fúzní klub na palubě Jolly Jedie.