Hromfárač

Hromfárač byl wookijský fotbalový klub se základnou na Jolly Jediovi. Někdy se mu též říkalo Zubaccova devítka a unikátní byl mimo jiné tím, že měl ve stálé sestavě jen jednoho chytače, ale hned dva brankáře.

Aktivní sestava

Další členové týmu

Historie

Klub byl založen 5. 7. 0 ABY, pár měsíců poté, co byli jeho zakládající členové zachráněni z Tábora 52. Vznikl de facto fúzí starších znesvářených klubů Fárač Chenachochan a Hromosvodi Zhamberrk, jejichž přeživší členové si sice nejdřív málem rozbili držky, ale pak se radši spojili, aby všem ukázali, jak se na Kashyyyku hraje fotbal. Prvním trenérem byl Murrinho, který se musel vypořádat jak se značným amatérismem, tak s všeobecnou nechutí posádky se do týmu začlenit.
K důležitému zlomu došlo začátkem roku 1 ABY, kdy se z kómatu po extrakci inhibičního čipu probudil Zubacca, bývalý trenér relativně úspěšných Lízátek Llullaillaco. Tréninky pak zahrnovaly mnohem víc strategie a taktiky, kondice týmu vypadala celkově velmi slibně a dokonce bylo preventivně vyhlášeno i výběrové řízení na diplomata, který zatím nebyl potřeba.
Klub byl na dlouhou dobu odkázán k tréninkům, neboť byl jediným funkčním klubem své doby a na sestavení druhého neměl dost záložníků, nicméně i tak si to jeho členové užívali a začátkem dubna 1 ABY si s nimi dokonce chvíli zakopala Hanna od Rumorodců.