Hlava slimejše

Hlava slimejše byla první hospoda na Alaris Prime, na mýtině nedaleko Chendrrlu. Vnitřek byl permanentně vánočně vyzdobený a majitelkou, barmankou i vyhazovačem byla po celou dobu její existence Twi'lečka Mavis. Navzdory svým vadám patřila do malé množiny požehnaných míst, kde se dal mimo Kashyyyk sehnat Tyrvrarrský rum. Majitelka tam ale měla široký sortiment alkoholu z celého vesmíru, od nejhnusnějšího Duroského standardu po prémiovou whiskey z Corellie. Nesmělo jí tam ale žádné komerční pivo, zejména Taris Urquell, a radši točila speciály malých pivovarů nebo Zlatopalcovu medovinu.

Historie

Podnik byl otevřen krátce poté, co první kolonisté v roce 39 BBY rozložili první stany, a i proto se těšila značné oblibě. O pouhých několik dní později došlo k úpravě stylizace interiéru do vánočního duchu, včetně jmelí, a od těch dob už to tak zůstalo. Během koloniální války s Obchodní federací tam aspoň na chvíli zavítal každý z udatných bojovníků včetně Attichitcuka a Shorana a odnesli si odtamtud rozličné vzpomínky a rozličná traumata.
Champbacca, který ji během války navštívil také, se tam během pánské jízdy vrátit odmítl,1 nicméně velké oblibě se těšila u Černých gerrak.
V posledním roce války klonů obohatily sortiment některé vzácnější pálenky Ruwolffa Jelínkomuta, protože si ho Mavis přímo v hospodě vzala. O několik dní později pak na radu šamana Uwaccy rozšířila sklep, i když netušila proč, když víno nikdy skladovat nechtěla.
Po pádu Republiky se však tento sklep náramně hodil, v jeho tajné sekci se mohl schovat Ruwolff a Mavis pokračovala v obsluhování, jen drasticky jiné klientely. Z hospody se stalo smutné místo, kde Mavis balila Trandoshany a imperiální důstojníky a kde z nabídky pomalu mizely zajímavější kousky, protože jednoduše nebylo možné je sehnat.