Hina La

Hina La byla kaminoanská patoložka.

Historie

Už před vypuknutím války klonů byla nespokojena s kaminskou politikou, ale teprve po bitvě o Geonosis se rozhoupala k akci. Opustila Kamino a přidala se k separatistům, v čemž následovala další tři Kaminoany: kolegyně Kumu Nai a Kunpi Tai a jejího partnera Kuda. Protože věřili, že společnými silami dokážou vyvinout selektivní prostředek na boj proti klonům, a přesvědčili o tom i politické špičky Konfederace, dostali k dispozici loď Pla'akrat a značné finanční prostředky. Ukryli se v soustavě Frikk a začali s bádáním.
Kuma Nai je sice záhy opustila, ale Hina nadále pokračovala s pitváním klonů nakažených nejrůznějšími pokusnými verzemi budoucího nanoviru a brzy měli hotový první prototyp, se kterým Kunpi Tai vyrazila k Azoamu. Tam však byla zadržena Jessicou Karnis a jejím padawanem, kteří ji vydali spravedlnosti, načež skončila v republikovém vězení s maximální ostrahou na Coruscantu.
Kudo rozjel plán, jak ji odtamtud dostat, a Hina mu v něm asistovala, ovšem žádný z mnoha pokusů nevyšel a k nim se krátce po převratu dostaly zprávy, že se Kunpi v předtuše nucené spolupráce s Impériem oběsila v cele. Naštěstí už tou dobou nějakou chvíli pracovali na takovém menším melouchu pro jednu temnou paní ze Sithu a dostali skrz něj příležitost si přivydělat a pomstít se, takže se ani během občanské války nenudili.

d20

Tech Specialist 5 / Doctor 3
Knowledge (biology, cloning, humans, medicine) +15, Treat Injury +14, Computer Use +12, Craft (organ grafts) +10, Search +10, Spot +10, Appraise +8, Profession (pathologist) +7
Surgery, Skill Emphasis (Treat Injury), Cybernetic Surgery, Low Profile
Instant Mastery (Knowledge (cloning)), Tech Specialty (Medical Specialist), Expert (Craft (organ grafts)), Medical Specialty (Medical Technician)